Geregistreerd partnerschap, wat trek je aan?

Discussion in 'De lounge' started by Heico, Oct 31, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Heico

Heico Actief lid

Jun 22, 2014
    435
    0
    16
    Voor degene die een geregistreerd partnerschap zijn aangegaan, wat hadden jullie aan op de dag? Ging je meer casual of toch wat exclusiever/sjieks?

2. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Wij waren niet op sjiek, maar hadden wel nette kleding aan, beetje tussenin dus.

3. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Wat wil jijzelf?

4. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

Feb 16, 2015
    4,274
    3,239
    113
    Female
    Wij gaan overmorgen voor gp en wij trekken gewoon onze casual kleding aan. Ooit gaan we het om laten zetten naar een huwelijk en dan doen we alles erop en er aan met een jurk enz.

Ik zou vooral aantrekken wat jullie zelf willen.

5. Heico

Heico Actief lid

Jun 22, 2014
    435
    0
    16
    Heb eigenlijk geen idee :D
    Gelukkig heb ik nog tijd genoeg.

Bij een huwelijk is het toch wat 'makkelijker', je trekt een huwelijksjurk aan en klaar. Oke, zoektocht kan erg lang zijn en moeilijk maar je draagt over het algemeen een trouwjurk.

6. SweetPrincess

SweetPrincess Bekend lid

Feb 17, 2015
    601
    43
    28
    NULL
    NULL
    mijn stiefzus had gewoon een mooi wit jurkje aan van de h&m maar het was ook zomer toen.
    Als ik zoiets zou doen dan zou ik ook in een mooi jurkje komen maar wat dus ook niet al te duur is. Soort cocktail/zomerjurkje ofzo wat je bij h&m of the sting kan halen.
    Ik zou iig niet in mijn dagelijkse kleding gaan want dat is gewoon spijkerbroek, t-shirt en vest.

Met het 50 jarig huwelijksfeest van mn vriend zn opa en oma was ik ook netjes, legging met daarop een zomerjurkje met korte mouwen en daaroverheen een bolero vestje. Niet al te moeilijk en toch netjes ;)

7. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,155
    3,036
    113
    Nederland
    Ik had een heel net blauw jurkje aan met een witte blazer en hakken en mijn vriend een nette spijkerbroek,blouse,jasje en nette schoenen. Wilde niet gewoon in mn spijkerbroek gaan:p

8. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

Aug 19, 2015
    3,329
    2,135
    113
    Female
    Ik heb toevallig gisteren van mijn moeder en zusje een heel leuk zwart jurkje met glitters gekregen, met daarop een heerlijk warm en zacht vest. Beiden van MamaLicious. Maar van dat soort dingen moet je echt houden hoor!
    Ik ga eind januari trouwen (een 'maandagochtendje') en denk dat ik die jurk aantrek. Leuke platte schoentjes eronder en gaan!

9. Komkommer

Komkommer Actief lid

Oct 26, 2015
    252
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wij waren casual chic.
    Hij had wel een "pak" aan. Broek met jas en een witte blouse.
    Ik had een net jurkje aan.

10. Heico

Heico Actief lid

Jun 22, 2014
    435
    0
    16
    Hoe zag jullie dag/dagdeel eruit? Intiem met een klein groepje samen of toch een soort van feestje gedaan?

Zit toch wel erg te twijfelen wat te doen. Aan de ene kant zou ik het graag heel intiem willen doen met ouders,broers/zussen, goede vrienden. Etentje en gezellig samen zijn of toch met meer genodigden een klein feestje van maken.

11. Bloeem

Bloeem Actief lid

Nov 28, 2014
    301
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij willen ooit nog trouwen, dus hebben het heel kaal gehouden. Ik had een net jurkje aan met leuke enkellaarsjes en vriend een blouse, trui en spijkerbroek. Geen ja-woord of ringen.
    Over een paar jaar willen we trouwen, met alles erop en eraan!

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Wij hadden ons dagelijkse kleding aan, aangezien we beide daarna weer moesten werken :).
    Het was bij ons voornamelijk iets om geregeld te hebben, dus niet een romantische aangelegenheid.

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Wij hebben er niks bijz. mee gedaan. Gewoon handtekening en klaar. Daarna meteen naar notaris testamenten getekend en we waren klaar. Was voornamelijk om alles te regelen voor de kindjes. Waren toen al verloofd, hadden een kind en wilde een huis kopen samen dus was meer om alles op orde te hebben. Uiteindelijk 2 jaar geleden getrouwd met alles er op en er aan

14. Heico

Heico Actief lid

Jun 22, 2014
    435
    0
    16
    En de mensen die erbij waren, hebben jullie hen een uitnodigingskaart o.i.d. gestuurd? Getuigen speciaal gevraagd?

15. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,199
    23,283
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik was 26 weken zwanger, dus simpel gehouden qua kleding.
    Alleen m'n zus, vader, sz en sm waren erbij. Uit eten geweest 's avonds en overdag gezellig de dag doorgebracht met taart en bezoekje Intratuin :D

16. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Ik was ziek die dag dus ik zat in joggingpak haha en anders had ik ook niks bijzonders gedaan.
    Later omgezet in huwelijk en toen alles erop en eraan gedaan

17. Heico

Heico Actief lid

Jun 22, 2014
    435
    0
    16
    Pfff, ik zoek me rot. Wil een melding doen maar er staat dat ik het schriftelijk moet doen maar er staat niet bij naar wie de melding gedaan moet worden. Wat zet ik dan op de envelop? Adres is bekend maar gaat het dan naar de afdeling burgelijke stand?

18. Angeliekie

Angeliekie Bekend lid

Apr 29, 2013
    520
    8
    18
    Wij gaan toevallig over een paar weken ook gp doen, ik heb het formulier gedownload en opgestuurd naar de gemeente tav de burgerlijke stand.
    En vwb de kleding, vriend doet een nette broek met overhemd en jasje aan en ik een net feestelijk jurkje met een jasje.

19. Bollen

Bollen Fanatiek lid

Jul 22, 2013
    1,422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Casual. Niets bijzonders van gemaakt. Was voor ons puur om wat zaken makkelijk geregeld te hebben.

20. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,812
    5,949
    113
    Female
    Idem

Ik heb er toendertijd niet eens bij stilgestaan dat je er ook iets " leuks" van kan maken :cool:

Share This Page