Ben je dan assistent lijkschouwer of zoiets of heet dat anders? Best interessant denk ik? Is het alleen de medische kant die je dan doet, of moet je ook andere dingen doen?
ik heb een familielid die criminelen test of ze toerekeningsvatbaar zijn. Ook heel bekende criminelen dus. Tevens is ze 1 van de beste artsen in haar vakgebied van Nederland, althans, dat heb ik me laten vertellen door een andere arts die haar werk kent. Ik ken haar gewoon als mijn familielid
Als er op mijn werk (verpleeghuis) iemand is overleden wordt er vaak een externe instelling ingeschakeld. Zo iemand komt dan alleen. Dan vraag ik mij toch af hoe dat lukt zo alleen. Ben er nog nooit bij geweest.
Nee hoor echt niet. Veiligheid van patiënten en van personeel staat zeer hoog in het vaandel binnen de muren. En het is echt niet zo dat ze je om de haverklap bespringen ofzo. Ze zitten er voor behandeling en dat willen de meeste ook gewoon echt. En daar hoort ook bij dat ze door mannen en vrouwen behandeld worden.
wauw dat lijkt mij echt Zooooo gaaf! vraag me altijd af wat voor sollicitatiegesprekken dat zijn voordat je zo'n baan krijgt. lijkt mij heel zware procedure.
Hihi ring van putten ? Ze zat geloof ik 1 les bij hem als t goed begreep. Hij was smoor verliefd op een vriendin van haar. Heb hem zelf overigens 1x gezien. Moest werken een huis daar naast.
Hoop mensen uit Spijkenisse hier dan wel grappig. Het duurde bij mij ook ff voordat ik er achter kwam dat Nick afrojack was lol
De vriend van een kennis is persoonlijk beveiliger van bekende nederlanders. Maar als je hem tegen komt, zou je dat niet zeggen dat ie beveiliger is of iemand aan kan die wil vechten. En juist daarom heeft ie die baan.
Niet echt spannend, maar ik heb het wel enorm naar mijn zin. Ik leer toekomstige dokters hoe ze moeten dokteren . (lichamelijk onderzoek, gesprekken, houding, 'dokter'-vaardigheden in breedste zin van het woord) Een vriendin van me is topjurist bij pensioenfonds van een grote multinational. Heeft veel mannelijke collega's .
Niet spannend? Lijkt mij juist echt super leuk. En uitdagend genoeg, op het menselijk en persoonlijke vlak.
Kan het me voorstellen dat je het enorm naar je zin hebt. Dat lijkt me een hele leuke baan. Hoe heet jouw baan officieel? En wat is jouw vooropleiding/achtergrond? Ik heb geen baan (buiten de deur), ik ben mama wat trouwens ook heel bijzonder en apart is
Kom nooit hier iemand tegen die überhaupt spijkenisse kent haha Ik heb ook nooit geweten wie hij was. Het is dat ik toen daar naast moest werken ( kraamverzorgster ) en dat ik toen hele beveiliging en al zag omdat Paris hilton op bezoek was.. Toen maar ff gevraagd wie die bijzonder buren waren
De geschiedenis actrice in museum lijkt me geweldig om te doen! Verder snap ik wel dat mensen het macaber vinden om overleden mensen op te maken. Maar ook mooi dat het gedaan word vind ik.
Creatief therapeut, drama therapeut en psychomotorisch therapeut. Een ervan is mijn beroep en de andere mijn collega's
Officieel heet ik universitair docent te zijn (geneeskunde). Ik ben zelf ook (basis)arts. Heb jaren in ziekenhuis gewerkt, maar voor mij was die zeer veeleisende, drukke baan niet te combineren met gezin. Heb toen overstap gemaakt naar onderwijs en nog geen seconde spijt gehad . (zo heerlijk om geen diensten meer te hebben) In plaats van patiënten heb ik nu studenten, zeg ik wel eens grappend, maar voor mij ook genoeg uitdaging te vinden. Je werkt toch met mensen. Op mijn afdeling werken alleen maar artsen (uitgezonderd ondersteunend personeel uiteraard, secretaresses e.d.), sommigen combineren het met baan in ziekenhuis of eigen praktijk (huisarts, bedrijfsarts bijv). Een artsendiploma is een eis, je moet wel opgeleid zijn voor het vak .
Sommige vinden het 'vreemd' dat ik een paar uur per maand bij een schoonmaakbedrijf werk. Mijn man heeft een goede baan en heb bewust gekozen om thuis te zijn bij de kindjes. Maar ik wilde toch graag iets doen en gekozen om te gaan poetsen Best een beetje onder mijn niveau (niet lullig bedoeld) maar ik vind het heerlijk er even uit te zijn en tis nog best gezellig ook. Ikzelf vind het dus helemaal niet raar maar merk aan de reacties dat het raar gevonden wordt
een verre familielid is een 'bekend' iemand. iets met motors enzo.. ook een apart beroep Maar nee hier verder geen aparte/bijzondere beroepen.