O wauw dat lijkt me ook een super beroep! M'n ouders hebben verschillende horeca zaken gehad toen ze nog bij elkaar waren. Er waren veel bekende (criminele) gasten, dat is echt apart om dan de verhalen over vroeger te horen. Dat die mensen gewoon bij hun in de zaak kwamen. Toen ik in het hogere segment van de horeca werkte, veel bekende mensen bediend. Dat was ook altijd wel apart, overigens waren ze allemaal heel normaal en heel aardig. Alleen een bekende kok was arrogant, en m'n moeder heeft een keer een 'aanvaring' gehad met een lid van een popgroep. Wat mij trouwens echt een bijzonder lijkt, blijft toch arts. Op de een of andere manier kijk ik altijd zo op tegen artsen.
M'n man heeft trouwens samengewerkt met Robbert craneborg, dat is echt een hele leuke en vriendelijke man!
Een vriend van mij is tekenaar voor Kanye West. Als Kanye West bepaalde ideeën heeft dan belt hij die vriend van mij en dan gaan ze die samen uittekenen/uitwerken/brainstormen. Laatst werd hij voor een week overgevlogen naar New York. Weird, haha.
Heel knap dat je het kunt en heel mooi en dankbaar ook wel. 21 juni is plotseling mijn schoonbroer overleden... Er is ook obductie gedaan en we waren heel bang dat je er iets van zou zijn maar dat was totaal niet. Je zag er niets van en hij was precies hoe die altijd was heel netjes gedaan. Mij lijkt het wel heel zwaar werk emotioneel als je zulke jonge mensen met zoveel verdriet moet onderzoeken.
Grappig, mijn vriend kent ook iemand die voor en met kanye west werkt Zal straks eens vragen wat hij nu alweer deed, heeft het me al 10x verteld en ben het 10x vergeten
In een van de eerste posts werd verteld dat diegene bij de urologie werkte, waar de sterilisaties worden uitgevoerd. Ik ben sterilisatie medewerkster in het ziekenhuis maar dan van instrumenten. Als ik vertel dat ik sterilisatie medewerkster ben begint héél vaak een (behoorlijk intiem) verhaal (zonder dat ik er een speld tussen krijg) over dat de man in spe ook naar ons toe moet komen en dat het genoeg is geweest. Hij is zo vruchtbaar en wil zo vaak maar dat ze niet nog een kind wil. Meestal krijg ik erna pas de kans om te vertellen, na het hele verhaal vol frustratie, dat ik instrumenten steriliseer en geen mannen oh ja, en wanneer ik het vertel aan een man die me vraagt wat ik doe, kijken ze me meestal benauwd aan haha!
whahaha... geweldig...... kan me voorstellen dat je het er soms ook om doet, dat je het extra vaag laat
Wat ik knap vind.. Iemand uit mn oude dorp is licht- en geluidstechnicus. Klinkt niet boeiend. Totdat je weet dat het een knul van 21 is die mede verantwoordelijk is voor het licht en geluid tijdens de shows van armin vBuuren...
Leuk! Hij mocht het officieel tegen niemand vertellen dat hij voor 'm werkt en wat hij officieel doet daar (alsof 'ie voor de geheime dienst werkt of zo ) Ik weet dus alleen dat hij ideeen schetst en elk moment opgebeld kan worden. Ik vraag me af wat dat betaald, haha.
Misschien hebben we het wel over dezelfde haha, hij doet voor een gedeelte ontwerpen maar vooral inkoop en verkoop. Maar hij heeft ook op nu.nl gestaan en op Facebook staat ook vanalles dus hij maakt er niet zo'n geheim van Ik denk dat ik van z'n loonstrookje wel blij zou worden
Dat gaat ook niet per advertentie Ze is ervoor gevraagd. Maar dat betekend dus ook dat zij en haar gezin dus anoniem leeft. Geen facebook etc, adres is geheim etc. Zodat ze dus niet getraceerd kunnen worden.
oh ja, en ik was vroeger bevriend met degene die de stem van knorretje inspreekt van Winnie de Poeh. Deze man had een poppentheater. Ook ZOOOOO gaaf!
Het eerste waar ik aan moest denken was plet jij de luizen voor in de geboorte muisjes. En ja ik ben een beelddenker
Inmiddels heel normaal voor vrouwen, maar ik ben helpdeskmedewerker/customer servicemedewerker (1e lijns). 10 jaar geleden werd daar nog heel verbaasd op gereageerd en waren er inderdaad weinig vrouwen. Dan kreeg je heel verschillende reacties als 'oh, wat leuk, een vrouw in de it en ik ben nog nooit zo goed geholpen' tot (bij een niet ondersteund issue) 'ik bel wel terug zodat ik een man aan de lijn krijg, jij weet toch niet waar je mee bezig bent'
Oh, ik heb iemand in mijn kennissenkring die undercover voor de geheime dienst werkt. Die maakt best wel wat mee. Doordat diegene (man/vrouw maak ik niet bekend, ivm eventuele herkenning) dat beroep heeft, mag hij/zij ook niet onder zijn/haar eigen naam op dingen als social media. 1x in de zoveel tijd spreek ik hem/haar en is het net alsof je een spannende film of luisterboek hoort.