mijn man is dop, wel grappig om dan bijvoorbeeld een film of serie te kijken wetende dat hij dat heeft gefilmd. Ook komt er zo nu en dan reclame voorbij die hij dan heeft gedaan en dan zit hij allen maar te kijken of het goed ge-edit is en of zijn werk goed uitkomt haha
Ik ben fotograaf (naast mijn andere baan) en fotografeer oa. geboortes! Dat is zo mooi, intiem en bijzonder! Een eer om dat vast te mogen leggen ❤
De beste vriend van mijn man is ceramist in de cosmetische tandheelkunde. Oftewel, hij maakt tanden en kunstgebitten op maat
vond ik vroeger ook, nu heb ik hem 10 jaar en voelt het niet eens zo bijzonder. ik heb een mr. titel en ik doe er niks mee..
oh. Vanwege je zwangerschap? Gewoon assertief zijn en voor jezelf opkomen. Vraag vooral lekker veel. Artsen zijn ook maar mensen. Sterkte!
Dat is lief! Dankjewel Ja voor de zs, spannend allemaal, maar het gaat al 1,5 week goed, hopelijk nog een paar erbij. Wat betekend mr?
Zoals ik al aangaf, dat soort details krijg ik ook niet. Door de manier waardoor diegene in het vaak terecht is gekomen weet ik er toevallig meer van dan de meesten. Details plaats ik hier verder niet over op dit forum, juist om die reden
Elke dag dat goed gaat is er een.. mr is meester in de rechten. Afgestudeerd in rechteb aan de universiteit.
De Amerikaanse aangetrouwde helft van een familielid was een Navy Seal. Vertelde ook niet veel, maar waa regelmatig maanden weg, trainingen op Antarctica, oefeningen in de jungle etc. Vond dat altijd zo interessant 😬
De buren van m'n ouders (familie van Basten) is de oom en tante van Marco van Basten. Ik zag Marco van Basten vroeger dus elk weekend. Ik heb trouwens bij een bekende voetbalclub (Amsterdam) gewerkt in het kantoor van de algemene en financiële directeur. Ik was o.a verantwoordelijk voor de lijst van personen met een stadionverbod. De manager die over wedstrijden gaat is trouwens een vrouw. Dat vind ik wel heel apart
Ik werk parttime op manege voor mensen met een beperking, en verzorg daar de huifbedritten! zulk dankbaar werk! ♡
Ik werk voor de overheid. Niet zo heel erg boeiend maar ik maak een hoop leuke dingen mee op m'n werk.
Het zijn ook maar mensen hoor...;P Ik ben (huis)arts en vind het juist heel ongemakkelijk als mensen zenuwachtig van me worden.. nergens voor nodig! Iedereen heeft ergens anders verstand van en dokters toevallig van je lijf. Als je auto kapot is heb je veel meer aan een automonteur, als je honger hebt aan een bakker of kok en als je internet eruit ligt aan een ITer. enne.. stomme vragen bestaan niet, zeker niet als je in het ziekenhuis ligt en het om je eigen lijf gaat! (schrijf ze desnoods op, voor het geval je ze door de zenuwen vergeet)!