vinden jullie dat mijn buik er ook vreemd uit ziet van voren? omdat onderin helemaal geen buik zit lijkt het wel.. aan de zijkanten..
buikspieren? wat zijn dat? ik heb nooit iets aan buikspieren gedaan ofzo.. Ik sport al jaren niet.. haha ja vind hem er zelf ook vaag uit zien.. En een kennisje van me zei het ook al, wat ziet je buik er eng uit. wat vind de vk ervan.. Ja die ziet me nooit van voren, want als ik lig bij haar dan zie je het niet meer
Haha nou buiken komen in alle vormen en maten hoor, ik zou niet weten hoe het komt, is vast je bouw,en ach wie weet over een paar weken hoe je er dan uitziet!
Haha, ja het is inderdaad wel heel apart. Wat gek, dat het zo kan verschillen van vrouw tot vrouw. Maar ik ben nog niet zo ver als jij, dus hoe hij er bij mij uit komt te zien, moeten we nog maar afwachten. Maar de jouwe ziet er bijzonder uit. x Linda
Ik zou het 8 jan. gewoon aan de vk vragen en anders misschien even opzoeken wat voor soort spieren je daar allemaal hebt zitten, misschien staat de ene wat strak gespannener dan de andere. Als je er geen last van hebt, lijkt het mij niet zo'n probleem hoe je buik er uit ziet. Wat was het BAKERpraatje ook alweer? Hoogdragend een meisje en laag een jongen?
ja het schijnt zo te zijn ja maar ik hoor meer van mensen dat het niet klopt dan dat het wel klopt.. wij weten het en als je nieuwsgierig bent kan je op mijn site kijken.. hihi alleen ik praat hier niet over een hij of een zij omdat mijn zus hier ook komt en die wil namelijk niet weten wat het word die komt ook niet op mijn site..
ik vind je buik niet raar hoor Collegatje van me had ook zo'n bukkie Als je wat verder bent trekt dat wel weg! Kus
kijk eens in mijn foto album daar staan ook foto,s in die veel op jouw buik lijken zie wk 23 en wk 25 wat n verschil,vanvandaag moet nog geplaats worden! groetjes krulliewullie
Ik vind het een hele mooie buik hoor bar, als het je buikspieren zouden zijn zou hij er nu zo uit zien als de mijne (zie album)
loeki, jij bent ook nog dun zeg.. krulliewullie12 de jouwe lijkt inderdaad wel op de mijne.. Ik dacht al dat ik de enige was
Zoals je ziet ben ik al bijna 42 weken en bij mij ziet hij er nog steeds zo uit. Toch is het kindje wel ingedaald.