Maansteen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Kalush, Dec 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Enige tijd geleden was hier een topic over of een maansteen daadwerkelijk aangeeft of je zwanger bent of niet (ging de steen kapot toch?)
    Ik ben wel benieuwd of dit daadwerkelijk ook uit is gekomen.

Groetjes Kalush

2. gigi

gigi Actief lid

ik heb er ook een tijdje een gedragen, nog voordat ik in de mmm terecht kwam.
    toen hij uit het hangertje viel had ik het gevoel, misschien toch maar eens langs de gyn. en idd ik kwam in het medische circuit terecht. gek voorgevoel!

ik weet niet of ik hem nog heb, als ik hem kan vinden zal ik hem dragen, hij moet dan gaan barsten! ;)

3. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

Nov 20, 2005
    1,733
    0
    0
    Belgie
    Heb er ook een paar maanden 1 gedragen, net de maand dat ik hem niet heb omgedaan geraakte ik zwanger en er is niets aan hem te zien.

Grtz x

4. Patrieske

Patrieske Bekend lid

Feb 9, 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb er ook 1 gedragen, maar mijn cyclus raakte er van door de war. Dus ik heb em daarna niet meer gedragen.

5. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    3,369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik heb hem ook gedragen vertoond geen enkele verandering hoor. maar ben wel zwanger

6. Niet meer actief

Ik heb er ook een. Totaal geen verschil met voor de zwangerschap. Ik draag hem nu zelfs nog.

7. Niet meer actief

Ik had ook een maansteen.
    Had hem om, nog geen dag, zat er al een fikse barst in. Echt goed kapot.

Was wel zwanger... maar ja of dat nou met die maansteen te maken heeft, had dat ding net 8 uur om m'n nek hangen....

8. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Ik geloof wel in een maansteen. Mijn cyclus was geen peil op te trekken, van 20 naar 60 naar 40 dagen, enz. Toen ik een maansteen ben gaan dragen, werd het steeds geleidelijker. Eerste maan 44 dagen, tweede maand 38 dagen, derde maand 34 maanden en 4e maand zwanger. Heb hem tot vorige week elke dag omgehad. Raar maar durfde hem niet goed af te doen.
    groetjes sandra

9. Danny

Danny Niet meer actief

ik heb m ook gedragen en mijn cyclus werd er heel regelmatig van.
    Op n gegeven moment is hij gebarsten en 2 weken later bleek ik zwanger te zijn.
    Ik heb m net als sandra gedragen tot vorige week ik durfde m ook niet af te doen, hihihi.

Liefs Danny

Share This Page