heej ik heb een vraag.. ik ben de pil nu al een paar keer vergeten deze stip.. ik ben op een zaterdag begonnen ik zal het even op een rijtje zetten: zaterdag: wel zondag: wel maandag: niet dinsdag: wel woensdag: wel donderdag; niet vrijdag: wel zaterdag: niet zondag: wel maandag: wel dinsdag: wel vrijdag: wel nu heb ik de vraag.. kan het erg veel kwijt als ik en mijn vriend sex zouden hebben zonder een condoom of andere voorbehoedsmiddelen.? is de kans dan groot dat ik zwanger raak.? Groet LostMemories94
Tja als je niet zwanger wilt worden, dan zou ik het toch met een condoom doen... Waarom zou je dan niet het zekere voor het onzekere nemen... en ik heb het ff voor je ingevuld op google met pil vergeten... alleen al met de pil die je maandag vergeten bent kun je zwanger worden... daarbij komt dat je als het goed is een erg goede bijsluiter hebt waar alles in staat...
Echt niet doen hoor meid. Achteraf ga je alleen maar lopen stressen : Ben ik zwanger? Ben ik niet zwanger? Van 1 pil vergeten kan je al zwanger raken, laat staan meerdere pillen vergeten.