Hai allemaal, Ik ben gestopt met de pil en ben nu komende di 2 weken overtijd. Ik kon de vorige zwangerschap niet goed zwanger raken door schildklierproblemen(dan heb je dus onregelmatige en dus vaak slechte eisprongen), maar toen ze hier achter kwamen was ik toevallig net aangeteld. Nu was ik dus benieuwd of ik nu(nu ik wel medicijnen slik voor mijn schildklier)dus wel regelmatig ben. Ik heb vrijdag erge ongikrampen gekregen, maar ben niet gaan menstrueren. Zaterdag negatief getest. Hier nu mijn vraag voor de gene die hun eisprong voelen,kunnen die krampen vrijdag een eisprong zijn geweest(of mss een innesteling?) Lily
Mijn eisprong voelt niet als ongikrampen... ik heb altijd verschrikkelijk veel pijn aan 1 kant... meestal zit het links. Ik voel het opbouwen, 2 dagen voor mijn ei voel ik het soms en dan wordt het steeds meer... op de dag van mijn eisprong is het bijna niet te houden. Als de pijn begint heb ik er ook altijd cervixslijm bij. Maar goed, niet alle vrouwen voelen het zo goed... helaas..
Ik voel het ook altijd heel duidelijk aan 1 kant, en word er soms helemaal naar van. De ergste pijn duurt bij mij een paar uur, dan zakt het weer. Maar het bouwt altijd langzaam op. Ik vind het niet te vergelijken met ongipijn, dit is duidelijk anders. Ik heb een ontzettend opgeblazen gevoel bij mijn eisprongpijn, en alles lijkt tegen elkaar te drukken. Plassen gaat ook lastiger daardoor. Ik hoop dat je gauw je eitje kan vinden (of dat dit 'm toch was)!
Thanx voor jullie snelle reactie? Hebben jullie al een kind? Zoja...Voelen jullie toevallig dan ook een innesteling? En hoe voelt dat dan? Lily
Hoi, Hoe een eisprong voelt is moeilijk te zeggen net als de innesteling want niet iedere vrouw voelt daar hetzelfde bij. Ik voelde de ene keer tijdens me eisprong echt pijn aan een specifieke kant van me eierstokken, links of rechts. De andere keer voelde het als ongi pijn en soms merkte ik niks. Het enige waar ik wat uit op kon maken wat altijd hetzelfde was, was mijn cervix slijm. En kwa innesteling beschrijven sommige pijn van een dag en de ander weer van een paar minuten of helemaal niks. Ik zelf heb snachts 2 tot 5mi een soort trekkerig gevoel gehad tijdens de innesteling. Groetjes, Chai.
@ MsRock: Ik zie dat je twee pendels hebt voor december. Spannend hoor! Nog een paar dagen. Ik hoop dat ze gelijk hebben. Mijn NOD is ook bijna, op 17 december!
Ik heb nog geen kids helaas, dus zou niet weten hoe een innesteling voelt. Maar volgens mij komt het niet vaak voor dat je dat echt heel duidelijk voelt (tenminste, ik kijk inmiddels ook niet meer op van hier en daar een krampje of pijntje )
Heey Lily, Een eisprong voel ik altijd heel sterk. Een soort kramp helemaal onderin mijn buik. Niet heel erg pijnlijk, maar bij t vrijen voel ik ook dat het wat 'drukt'. Ik hoop zwanger te worden en heb volgens mij afgelopen woensdag een innestelling gevoeld. Ik had voor een minuut lang enorme steek onderin mijn buik. Kon echt even niets. Meer was t ook niet; hoop nu dat t raak is. Hopelijk heb je wat aan de reactie!
Hier voelt de ei-sprong wel als lichte ongi-kramp, aan één kant en is halverwege mijn cyclus. Het duurt meestal een uurtje of 2, dan is het over. Innesteling voelde ook als ongi-kramp en deed bij mij meer pijn dan de eisprong. Dat trekt ook door naar mijn rug. Die (innestelings)pijn bleef. Was niet eenmalig paar uurtjes, maar elke dag, en een aantal keren per dag. Toen was ik zwanger....
Hai allemaal, Bedankt voor jullie reacties. Ik ben woensdag helaas op dag 44 toch ongesteld geworden.. @Annalise74, dat wat jij bij innesteling beschrijft had ik presies hetzelfde. Die ongikramp was maar even en de rugpijn bleef aanhouden voor een aantal dagen. Maar helaas bij mij geen zwangerschap(al is mijn ongesteldheid wel veel minder als normaal,maar ja innesteling van meerdere dagen kan niet volgens mij...haha)