Vreemde buikpijn??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lisa1986, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa1986

Lisa1986 Actief lid

11 apr 2010
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Wij zitten nu in ronde 3 om zwanger te worden en 23 December is als het goed is mijn NOD. Ik maak me toch wel een beetje zorgen over mijn eisprong. Vraag me steeds af of ik die wel heb. We klussen echt om de dag. Tot nu toe nog niet raak maar het is ook nog erg kort dat ik ben gestopt met de pil. Nu heb ik sinds vandaag rare buikpijn. Gaat met vlagen en lijkt een beetje op menstruatiekrampjes. Ik voel eigenlijk elke maand wel iets waardoor ik een beetje hoop heb, maar is toch een teleurstelling tot nu toe, ook al klinkt dat voor sommige mensen misschien raar. Maar deze keer vind ik het echt een vreemd gevoel. Weet iemand wat dat kan zijn? Of heeft iemand dat ook meegemaakt? Heb ook erg last van mijn tepels. Heb ik elke maand wel maar nu wel erger.

2. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    hey,

topic gevonden :)

misschien zou je anders eens kunnen gaan tempen. Dan kun je heel goed zien of je een ei hebt en wanneer. En ovu testjes gebruiken (van die simpelen teststripjes via internet bijv, je hebt hierin ook wat luxere, cassettes en midstreams, clearblue heeft ze ook, kruidvatmerk ovulatietesten raad ik af)
    en je hebt ook persona, dat werkt ook super. (deed ik ook toen ik de eerste keer zwanger wilde worden)

ovulatiepijn kan je nl ook een beetje als ongi krampjes omschrijven..ik ken mikjn cyclus wel goed dus ik voel heel duidelijk het verschil tussen ovulatiekrampen en deze krampen..
    als ik ongi word of ben heb ik trouwens geen ongi krampen..wel een vervelend gevoel richting vagina,maar niet in mn buik,meer dat mn baarmoedermond dan open staat ofzo?

ik hoop dat je snel zwanger bent natuurlijk!is je cylcus al wel regelmatig nu? je weet dus niet precies wanneer je je ei hebt?
    gemiddeld is je ei 14 dagen voor je ongi..maar kan ook anders zijn, bij mij is het tussen de 11-13 dagen..

3. Lisa1986

Lisa1986 Actief lid

11 apr 2010
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vind het nog een beetje te vroeg om al te gaan temperaturen. Wij klussen gewoon om de dag haha ;) Vanaf het moment dat ik niet meer ongie ben tot de 17e dag ofzo.

Mijn cyclus is regelmatig volgens mij. Ben in het begin van een strip gestopt. Na 21 dagen al ongesteld geworden. Dat was wat te snel maar logisch.. En de twee keer erna netjes 28 dagen. Dus dat zit wel goed volgend mij. Ik houd ook aan dat rond de 14e dag mijn eisprong is.

4. Lisa1986

Lisa1986 Actief lid

11 apr 2010
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Maar nu nog mijn eisprong..Dat zou erg laat zijn toch?? Over 5 dagen is mijn NOD...:$

5. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    als je cylcus lang is,is je ei ook laat,vandaar..maar als jouw cyclus gewoon normaal is al een aantal maanden dan zal het wel goed zijn.

maar als je nog maar 1 keer je ongi hebt gehad kan het goed zijn dat dit een lange cyclus wordt omdat je pas met pil bent gestopt, hoeft niet natuurlijk.
    Hoe lang ben je met de pil gestopt en hoeveel cyclussen heb je gehad?
    Dan snap ik ook wel dat je niet wilt gaan tempen :) moet wel leuk zijn het klussen,dat is belangrijk en niet om het moeten zeg maar,haha

6. Lisa1986

Lisa1986 Actief lid

11 apr 2010
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha foutje. Heb 2 cyclussen achter de rug 1 van 21 dagen (na stoppen pil). Daarna 28 dagen en netjes beide keren ongie geworden :)

Deel Deze Pagina