Vreemde buikpijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door caadje1989, 28 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Oh dat klinkt best logisch inderdaad.. Nou wacht het wel weer af..

Zal voor je duimen

2. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Dat snap ik niet helemaal

3. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Oei. Ik hoop voor jou goed nieuws. Ik heb dat 2 rondes geleden ook gehad, echter werd ik 4 dagen daarna ongesteld. Ik raakte er redelijk van in paniek want ik ging googlen en kwam uit op Pcos. Ik wil er verder niet aan denken, dus test nu tot positief en daarna niet meer.

4. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Die vreemde buikpijn herken ik wel een beetje.
    Normaal heb ik een onregelmatige cyclus (pcos) maar ik had op 30 dec wel een knaller van een ovulatietest waar we gebruik van hebben gemaakt.
    Nu kreeg ik een dag of 5 later steeds een beetje een drukken en "ik moet ongesteld worden" gevoel in mijn buik. Soms ook met kleine steekjes. Ik zou nu op ongeveer 7dpo zitten denk ik dus ben benieuwd.

Imona ik las dat je pcos hebt? Dan kan het heel goed hoor dat je 2 eisprongen hebt. Ik heb ook wel eens een maand gehad ertussen dat ik 3 of 4x zelfs een postieve ovulatietest had. Hoewel ze eigenlijk nooit echt knalde zoals de test van afgelopen week.
    Wat voor mij wel hielp was naast de dipsticks van zwanger en kids ook een test gebruiken van cb met smiley. Soms gaf die namelijk positief aan en de dipstick niet. Of de dipstick juist wel voor de 2e keer en de cb niet.
    Tot nu toe ben ik 2x zwanger geweest nadat ik de cb volgde. (werd een mk maar dat is een ander verhaal.)

5. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Vandaag nog een x ovulatie test gedaan. Minder positief da gisteren. Toevallig gisteren geklust. Maar weer hopen dan.

iemand al duidelijkheid hier?

6. caadje1989

caadje1989 Actief lid

6 okt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Imona....jij nu al 7dgn overtijd?! Ik zou er helemaal gek van worden joh! Ik nu 5dgn en nog steeds geen menstruatie of positief testje....shitzooi. alleen al die onzekerheid vindk vreselijk! Grrrr....

Hoe is het met de rest van de meiden?
    Ik ga trouwens voortaan ovu-testjes gebruiken na mn eerstvolgende menstruatie al ist alleen maar om wat hoogte te krijgen van mn cyclus die nu blijkbaar flink in de war is. Las vandaag alleen in bijsluiter dat je met die test 3 a 4uur niet geplast moet hebben voor die tijd! Dat kan ik nooit zolang volhouden!!!:$ hahaha

7. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hoi meiden..
    Ik heb me niet kunnen beheersen en een testje gedaan. Met het idee dat het negatief zou zijn. Maar heb nu al 4 dagen achter elkaar een positieve ovulatie test.
    Dus ik getest. (Avond urine.. tja. Zeg maar niks).
    Dus ik kijk. Hmm. Negatief. . Wil ik m in de prullenbak gooien. Zie ik een heeeeeeeeeeeeel heeel vaag lijntje. Eerst dacht ik: dat is gewoon schaduw. Dus nog eens kijken en nog eens. Test uiy elkaar gehaald..en ik lijk m nu toch te zien..
    Is echt niet te fotograferen.. en alleen in een bepaald soort ligt te zien..

Denk ik nu alleen dat ik een lijntje zie.. of is het er ook 1...

Ik ben van plan om volgend weekend een nieuwe test te doen..

Hoezo verwarrend?

Deel Deze Pagina