Reisje met collega/vriendin

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Mijn collega-vriendin en ik willen samen een kort tripje maken naar london of iets dergelijks. Gewoon even samen 2 daagjes weg en shoppen.
    We kunnen wel wat missen maar het moet ook niet overdreven zijn, en dan bedoel ik voor de tickets en hotel. Voor het hotel willen we max 50 euro p.n.p.p kwijt zijn

Weet iemand een goeie website waar we zouden kunnen boeken? Tickets en hotel of anders gewoon apart

2. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    kwestie van even googelen ;)

Voor hotels gebruik ik meestal bookings.com en voor tickets ryan air.
    Heb nog nooit een hotel en tickets samen geboekt, maar mischien ebookers.com of cheaptickets.nl ofzo?

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik ben fan van airbnb

4. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Hier ook meestal bookings.com en Ryanair, levert doorgaans de goedkoopste combi op. Hotels die ik via bookings vind check ik altijd even bij Zoover, dat levert vaak wel een betrouwbaar beeld op.

5. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Voor hotels www.londontown.com. Mijn moeder en ik hebben een keer heel goedkoop via die site (net na Wimbledon, dan valt alles stil daar voor eventjes) in een 5-ster hotel in Knightsbridge gezeten. :)
    Kunt ook via die site kijken voor theater tickets etc.
    Als je vliegt met Ryanair kom je aan op Stansted. Kunt van daar heel makkelijk de trein pakken (is goed aangegeven, je loopt via een kronkel naar beneden zo de trein in). Voor kosten kaartje: www.nationalrail.co.uk. Deze trein gaat naar Liverpool Street en dan zit je letterlijk hartje Londen. :) Dus van daar is het makkelijk zo naar je hotel te komen.

Deel Deze Pagina