Vreemde cyclus of toch hele late innesteling

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Toto, 5 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Ik temp al sinds jaar en dag en over het algemeen snap ik mijn kaartjes prima, maar deze maand is wel heel vreemd.

FF gaf op een gegeven moment een trifasisch patroon aan, dus durfde het wel aan om vroeg te testen (heb altijd voor NOD posi getest op 1 keer na), maar helaas testen bleven wit.
    Daarna ging temp omlaag en kreeg ik last van spotting (alleen bruin), dus dacht einde oefening. Echter, nu is mijn temp weer heel hoog en geen spotting meer.

Is dit een grapje van mijn lijf of zou ik toch een late innesteling hebben gehad?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.018
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ten eerste denk ik zelf dat je eisprong 1 dag te vroeg is aangegeven door FF ;)
    Dat betekent dat je nu op 15 dpo zit. Vorige maand werd je op 15 dpo ongesteld.

Er zou dan een innesteling kunnen zijn geweest op 13 dpo, maar dat vind ik persoonlijk wel heel erg laat!

Ik heb het zelf wel eens eerder gehad dat mijn ei op mijn nod ineens steeg en de dag erna toch flink daalde en ik ongi werd.
    Ik denk dat je even moet afwachten wat je temp gaat doen morgen.

3. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Klopt, vorige maand ook lf van 15 dagen, maar had toen wel een biochemische zwangerschap wat de boel een beetje heeft verlengd.

Ga ook niet meer testen en wacht eerst mijn temp af morgen.
    Eén ding is zeker, dit kaartje valt ver buiten de toon van mijn andere kaartjes ;)

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.018
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Het kaartje van maart 2016 werd je ook op 15 dpo ongesteld ;)

Helaas blijft het even afwachten.

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Wat gaaf dat je al die kaartjes hebt bijgehouden en hebt genoteerd wat er allemaal aan de hand was, ook met nuvaring etc.
    Echt cool!

(Je kinderen hebben dezelfde namen als de onze trouwens :$ Maar dan omgekeerd, echt grappig!)

Wat je kaartje betreft: ik vind je temperatuur niet opvallend hoog eigenlijk, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik duim!

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.018
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ze zit al weer op CD 3 hoor ;););)

TS, balen meid, hopelijk aankomende ronde wel een zwangerschap!

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja, dat zag ik. Maar de temperatuur is hetzelfde toch? Daar ging het om dacht ik.

Deel Deze Pagina