Hoi meiden Na lang hier niet actief te zijn geweest nu weer bezig. Zal het eff kort uitleggen wat er hier speelt 5 oktober heb ik een miskraam gehad met 6 weken zwangerschap maar heeft erna nog 7 weken in mn lichaam gezeten, mn lichaam wilde niet loslaten. Na meerdere echo's naar de gyn doorgestuurd en nadat zij met een tang weefsel af had genomen kwam de miskraam eindelijk op gang. Al met al veel te lang geduurd dus en geestelijk ook een klap gehad. 1 januari was ik alweer ongesteld terwijl het 6 tot 8 weken zou duren dus ik was blij dat het zo snel weer goed was. Maar nu komt het. Gister had ik ongesteld moeten worden Vanaf vorig weekend al veel zwangerschapsklachten zoals Pijnlijke borsten Aankomen Eg een buikje Moe Veel plassen Veel lucht over Voel me eg zwanger, ik heb nu 6 kinderen en 8 miskramen gehad dus weet hoe het voelt, maar testen blijven omowit. Vorige week al es en vanmiddag ook eentje gedaan maar nope weer niks. Houdt mn lichaam me zo voor de gek of moet ik gewoon wachten, wat ik dus bijna niet kan en ben er constant mee bezig
Zo lang je geen positieve test hebt zou ik niet uitgaan van een zwangerschap en t nog even aankijken... Denk dat je lijf best van slag kan zijn van zo’n miskraam en zeker als die maar niet zelf op gang kwam. Je lijf kan je sowieso flink voor de gek houden, maar ik zou wel om de paar dagen even testen zo lang je niet ongesteld wordt. Succes!
Om de hoeveel dagen want liefst doe ik elke dag maar wordt weer zo duur he. Ik dacht zelf donderdag of zo als ik dat volhoudt
Zou eens of hooguit 2x pw doen....en t liefst met predictor want die zijn t betrouwbaarst tegenwoordig (en goed gevoelig ook evt) Je hebt geen ovulatietesten gebruikt begrijp ik uit andere berichten? Dus echt 100% zeker ben je niet van een eisprong toch?
Nee 100 % zekerheid niet nee maar voel de eisprong altijd heel erg duidelijk. Ja denk dat ik donderdag of zo dan weer ga testen
Dat is dan ruim 2 weken geleden en zou een zwangerschapstest wel positief moeten zijn als je zwanger bent. Ik denk dus niet dat je zwanger bent maar 'gewoon' nog wat ontregeld van je miskraam. Sterkte ook daarmee trouwens
Dank je. Maar vorige maand was ik ongi en had ik nergens last van van wat ik nu wel allemaal heb. En dat vind ik zo vreemd
Kan ook zijn dat het gewoon anders loopt deze maand. Bij mij is ook geen maand hetzelfde. Soms een cyclus met nauwelijks klachten, netjes 29 dagen, niets aan het handje. En soms dan voel ik me al vlak na de eisprong raar, anders en vreemd. Allemaal klachten en de cyclus is dan opeens 35 dagen. Geen pijl op te trekken. De enige zekerheid die je hebt is een zwangerschaptest die zegt positief/negatief. Verder kun je niets anders dan gewoon afwachten. (Wat zwaar irritant is, I know )