Vreemde cyclus?? Spotting of menstruatie?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door naomi1985, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi1985

naomi1985 Actief lid

17 nov 2012
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik heb in september met de pil gestopt.
    Ik ben meteen begonnen met temperaturen. Mijn temperatuur begon hoog en is gedurende 23 dagen naar beneden gegaan. De tweede ronde ging met temperatuur op en neer. Op dag 27 werd ik ongesteld. Weer heel licht.
    In de derde ronde dacht ik eerst dat dit een "normale" cyclus zou worden.
    Op dag 10 leek ik een eisprong te hebben gehad. Op dag 24 verloor ik wat bloed dus ik dacht ongesteld te zijn. Echter bleef dit maar bij een halve dag en ging mijn temperatuur na een dip op dag 25 steeds verder omhoog. Ff heeft mijn ei inmiddels verschoven naar dag 25.

Ik vraag me af wat dat bloedverlies op dag 24 kan betekenen en wat het kan betekenen dat ik 3x een dip heb.
    Ik heb het bloed nu op spotting gezet. Wanneer ik er een lichte menstruatie van maak maakt ff een nieuwe grafiek aan.

My Ovulation Chart

Alvast bedankt voor je reactie.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

geef je lichaam even de tijd om te ontpillen. Ik snap dat je je cyclus wilt leren kennen, maar je weet nooit zeker in hoeverre je lichaam al een eigen ritme heeft opgepakt. Dus kijk het even aan.

Mirjam

Deel Deze Pagina