Help, Ik ben heel onzeker nu en baal erg. Ik ben/was zwanger. Had wel elke keer en hele vage streep die niet duidelijker werd. De dokter zei dat dat niet erg was. Vervolgens kreeg ik net last van een beetje het ongesteldheidsbuikpijn. Niet heel erg maar wel aanwezig. Bij het afvegen op de toilet zat er ineens een beetje bloed vermengt met helder slijm. Dus nog lichtroze. En een paar puntje dikke stukken/kloddertjes donker bloed. Wat gebeurt er. De pijn blijft nog weeig maar lijkt erger te worden. Is dit normaal of krijg ik de gevreesde miskraam. Kunnen jullie me alsjeblieft snel helpen. Mijn huisarts is dicht en kan ze dus pas maandag bereiken.
hoi kati, Helaas si het afwachten wat het bloedverlies doet,.,,,,, het hoeft nog geen miskraam te zijn. Wat je altijd mag doen is een verloskundige in je omgeving bellen, om te overleggen. Imke
Hoi, Bedankt voor uw bericht. Ik denk zelf wel dat het nu een miskraam geworden is. Heb erge buikkramp en verlies hele stukken bloed. Vrij heftig. Moet ik gewoon wachten tot het afloopt of contact opnemen met de HA. Al denk ik niet dat die wat kan doen. Zou ik na het weekend misschien alsnog bij de ha langs moeten gaan om aan te gevn dat ik een miskraam heb gehad? Misschien eventueel voor zwangerschappen in de toekomst? Alvast bedankt voor uw reactie.