Ik geef geen borstvoeding en heb 2 dagen last gehad van stuwing, dat is nu over maar mijn borsten blijven lekken Toch best wel vervelend... Iemand enig idee hoe lang dit ongeveer blijft aanhouden? En hoelang duurde het bij jullie?
Geef zelf nog bv dus nog geen ervaring mee maar heb even op google gekeken en het kan maanden duren ondanks dat je geen bv geeft.
bij mij kwam de borstvoeding niet op gang dus onze dochter kreeg na 2 dagen de fles. Mijn borsten hebben wel nog een paar weken gelekt, vooral 's nachts, ik slaap op mijn zij. Bij mij was het na een paar weken weer over.
Ik gaf ook flesvoeding. Bij de eerste duurde het geloof ik een week. Bij de tweede heb ik geen lekkende borsten gehad, wel stuwing een paar dagen.
Bij de eerste gaf ik geen BV ook niet geprobeerd en duurde bijna 3 maanden geloof ik en bij de tweede BV geprobeerd en alleen een paar dagen puur bloed verloren en daarna niets meer..
Ik heb 9 maanden gelekt. Heb de eerste week gekolfd en toen overgestapt op FV. Bij stopte het niet en uiteindelijk met medicatie is het gestopt.
Zodra ik de borstvoeding ging afbouwen was het met twee weken over... Sindsdien zelfs geen enkele druppel meer gelekt.
Ik ben 4,5 week geleden bevallen en vanaf dag 3 flesvoeding gaan geven (bv kwam niet op gang). 2 dagen stuwing gehad en tot 4 weken lekkende borsten gehad. Vandaag voor het eerst niet meer. Tip tegen natte plekken: zoogcompressen, bijv. van de Hema (1 pak voor 2 euro).
Ik had medicatie om stuwing tegen te gaan. De eerste week lekten mijn borsten niet, nu zijn ze wel aan het lekken. Ook heel handig. NOT.