een week overtijd en 3keer negatief!

Discussion in 'Zwanger worden' started by soum1, May 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. soum1

soum1 Nieuw lid

May 6, 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal.

ik ben sinds januari gestopt met de pil, mijn man en ik zijn al vier maanden bezig met ons kinderwens. mijn cyclus is rond de 28dagen, ik ben nu al een week overtijd, inmidels heb ik al drie keer verschilende teste gehad en alle drie negatief:(:(. ik heb vooral last van harde buiken, kramp, hoofdpijn, last van me ogen en vermoeidheid.
    zou ik dan toch zwanger kunnen zijn?:(

aaaaa ik word gek van het wachten!:):p

2. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

Dec 6, 2006
    975
    247
    43
    Female
    aan de kust
    Ik heb precies hetzelfde!!!!!

Voel me moe, voel steekjes/trekken in mn onderbuik en heel af en toe mn borsten.... Maar nog steeds geen ongi en posi test......

3. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Verplaatst naar 'zwanger worden'

4. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    denk eerder ontpillen

dat je cyclus een paar keer 28 is geweest wilt niet zeggen dat je gelijk een cyclus van 28 blijft houden zeker na stoppen van pil

weet je wanneer je je ei is geweest (door tempen of ovutestten)?

5. pippeke

pippeke Niet meer actief

natuurlijk hoop ik voor je dat je zwanger bent en dat je gewoon nog niet genoeg hcg hebt aangemaakt voor een positieve test. maar ook als je een aantal keren een mooie cyclus hebt gehad kan het nog zijn dat er dan een paar rare uitschieters tussen zitten. kijk maar naar mijn onderschrift...
    succes met wachten

6. Gazy

Gazy Niet meer actief

Het kan dat jij met je geest je menstruatie uit laat blijven.
    Wees er eens flink van overtuigd dat je niet zwanger bent. Een poosje dan kan het zijn dat je gewoon ongesteld word.
    En inderdaad. je kan nog steeds zwanger zijn. maar die momenten zijn wel heel zeldzaam.. en je kunt inderdaad de testen die je gebruikt even goed bekijken welk hcg waarde zij willen meten.

Share This Page