Temperaturen en onregelmatige diensten?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Vlinder125, 11 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder125

Vlinder125 Niet meer actief

Hallo dames,
    Ik werk onregelmatig. Soms moet ik om 7 uur al beginnen en de andere dag heb ik een dienst tot tien uur s avonds. Als ik dan s ochtends vrij ben, ben ik er ook niet om 6 uur al uit (haha). Kan dit dan wel met temperaturen? Neem aan dat je lichaam niet weet hoe lang je al ligt te slapen haha. Soms ben ik dus later in bed en er later uit en andere dagen is het zo dat ik vroeg in bed lig en er eerder uit ben.

Iemand hier ervaring mee?

2. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Ik draai(de) zelf ook wisselende diensten en toch kon ik goed mij ovulatie zien in mijn kaartjes. Het is belangrijk dat je een aamtal uren achtereen geslapen hebt voor je tempt. En dat je elke ochtend wel op hetzelfde tijdstip meet, met hoogstens een half uurtje verschil. Ik zette mijn wekker elke ochtend om 6 uur. Wanneer je dan niet op hoeft te staan, draai je je nog weer lekker om ;)

3. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    Ik weet niet of je ook nachtdiensten werkt? Maar ik kreeg destijds als advies van de fertiliteitsarts om dan vooral niet te temperaturen, omdat het dan absoluut niet betrouwbaar is (ook niet als je een paar uur geslapen hebt). Mijn temp kaartjes zaten dan ook vol met pieken en dalen, kon er echt niets van maken.
    Ik zou het gewoon proberen en mocht je er niets van kunnen maken, dan heb je het in ieder geval geprobeerd. Succes :)

4. Linnepin85

Linnepin85 Bekend lid

22 jun 2014
    600
    0
    0
    Rotterdam e.o
    Hoiii

Ik werk ook onregelmatige diensten en heb tot nu toe 1 x een temperatuurlijst ingevuld. Daar was een goed overzicht op te zien. Ik heb altijd wel het idee dat ik me ei voel en kwam goed overeen toen ( 5 maanden terug) Aankomende maand ga ik beginnen met ovulatie testen. Ik heb een app op me foon die aangeeft wanneer ongeveer de eisprong is maar heb het idee dat hij bij mij eerder is.
    We zijn inmiddels bijna een jaar bezig, maar met wat minder kansen omdat mijn vriend helaas niet altijd thuis is vanwege zijn werk.

Succes meis ;)

Deel Deze Pagina