zware operatie van 12 uur gehad ,ik had erge endometriose

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door famke1984, 30 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. famke1984

famke1984 Actief lid

21 jun 2013
    186
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo dames

ik ben weer terug ik was hier voor het laatst in oktober 2014, sindsdien is er al weer heel wat gebeurd.
    ik ben 6 weken terug geopereerd aan zeer ernstige endometriose. deze operatie heeft 12 uren geduurd.ik ben nu nog aan het herstellen van de operatie.
    ik ben geopereerd in isala zwolle door dr kuchenbecker hele fijne arts.
    ze hebben alle verklevingen weg kunnen halen dus dat is erg fijn,
    nu kunnen we weer proberen voor onze grote droom een kleintje:)

zijn er hier meer die geopereerd zijn aan endometriose??

Veel liefs

Famke

2. AvG1985

AvG1985 Actief lid

2 jul 2015
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee geen ervaring mee, maar wil je wel even veel geluk wensen!
    Wat een heftige operatie heb je gehad.. Hopelijk ga je nu een goede tijd tegemoet!

3. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Heftig zeg! En wat een lange operatie. Fijn dat dat nu achter de rug is en je er helemaal voor kunt gaan! Beterschap en veel geluk

4. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Niet bekend mee, maar jeetje wat een lange operatie! Ik hoop dat het niet voor niets is geweest en dat jullie snel zwanger mogen zijn ! Heel veel succes :)

5. Marisje89

Marisje89 Fanatiek lid

10 jun 2015
    1.667
    205
    63
    Parttime logistiek
    Jeetje wat een lange operatie. Super nieuws dat je aan je droom kan beginnen.

Ben wel geopereerd aan endometriose bij mij duurde het hooguit 3 kwartier. Maar jeetje 12. Gaat het nu goed? Merk je al iets verschil of had je geen klachten

6. PeAn

PeAn Niet meer actief

Dat is flink heftig!!

Ik ben er niet mee bekend gelukkig.

Is er een indicatie gegeven hoe lang je uit moet trekken voor het herstel? En mag je nu gelijk zwanger worden of moet je eerst volledig herstelt zijn?

Hopelijk komt jullie droom snel uit!

7. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Hi ik ben vorig jaar september geopereerd aan endometriose. Bij mij duurde de operatie 'maar' drie uur. Ze hebben ook lang niet alle verklevingen weggehaald omdat dat verder geen effect zou hebben op mijn vruchtbaarheid. Wel van beide eierstokken flinke cystes verwijderd enzo.

Het heeft na de operatie 6 weken geduurd voordat ik hersteld was. Nog wel een flinke nabloeding gehad ook. Maar daarna ging het goed en na 4 of 5 rondes ben ik nu via de natuurlijke weg zwanger geraakt.

Ik hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn!

8. famke1984

famke1984 Actief lid

21 jun 2013
    186
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo dames

ja zeker lange operatie, maar ik ben nu 7 weken aan het herstellen en het gaat zo goed dat we gelijk alweer aan het klussen zijn geslagen:D
    de gyneacoloog vertelde dat dat gelijk wel weer mocht als je je goed voelt.

ik had altijd erg veel pijn bij de eierstok en in de buik dit is nu volledig herstelt en ze hebben dus die eierstok ook verwijderd.
    ook heb ik nu geen pijn meer in de buik en ik kan weer alles eten dat is ook erg fijn. (dat kon voorheen niet want dan had ik gelijk buikpijn.)

we hopen dat onze droom snel uitkomt:)

liefs famke

Deel Deze Pagina