Baarmoedermond

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Vogeltje, Jun 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    1,263
    0
    0
    Noord-brabant
    Hoi ik was vandaag bij de verloskundige en die ging inwendig voelen vanwege krampen. Nu is de baarmoeder al zacht en soepel, nu is mijn vraag is dat niet een beetje vroeg al met 29 weken? Er was gelukkig nog geen ontsluiting. Maar ik ben dus helemaal vergeten om te vragen of niet niet een beetje vroeg is omdat ze vorige week maandag nog gekeken hadden en hij toen nog lang en hard was. Houd dit ook in dat de kans als ik veel harde buiken en krampen blijf houden dat ik dan eerder ontsluiting kan krijgen? Alvast bedankt.

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi vogeltje,

Het zegt gelukkig niets! dat je baarmoeder wat zachter aanvoeld kan komen door de harde buiken maar het zegt niets over het eerder bevallen. Alleen indien je echt ontsluiting hebt.
    is je urine al gecontroleerd?

Imke

3. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    1,263
    0
    0
    Noord-brabant
    ja die controleren ze elke twee weken en die was prima. Ga me er verder ook niet druk om maken als dat wel gemoeten had hadden ze in het ziekenhuis wel iets gedaan of was ik wel doorgestuurd naar de gyn. waar ik onderbehandeling ben vanwege een groeiachterstand. En de harde buiken en krampen hebben ze redelijk stil kunnen leggen met een weeenremmend middel. Maar heel erg bedankt voor je antwoord.

Share This Page