Buiten wandelen te koud of niet?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by McNugget, Dec 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. McNugget

McNugget Niet meer actief

Hallo iedereen,

Senna is nu bijna 3 weken oud, ik wil zo graag een rondje lopen met de wandelwagen maar ik vind het moeilijk omdat het zo koud is.
    Vandaag is het best fris maar wel wat zachter als de dagen hiervoor en het zonnetje schijnt. Kan ik dan nu een rondje lopen? Of is het veel te koud om buiten te lopen?

Alvast bedankt,

Groetjes

2. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Lekker joh. Hartstikke gezond om even naar buiten te gaan. Ik neem aan dat je 'm gewoon in de wagen legt met een lakentje en een dekentje? Doe 'm lekker een mutsje op en misschien een extra vestje en dan is het prima hoor! Geniet ervan!

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier kan ik me alleen maar bij aansluiten :) !

4. Anna71

Anna71 Actief lid

Jul 31, 2008
    269
    0
    0
    Ik ga ook met mijn Senna naar buiten. Goed aangekleed met muts op en wangen ingevet gaat het prima hier. Omdat Senna zich altijd onder de deken vandaan wurmt leg ik haar met slaapzak en al in de wandelwagen. Zo blijft ze zeker warm genoeg!

5. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Uh maar Senna is toch al 7 maanden? Natuuuurlijk gaat ze lekker naar buiten.. de vraag ging hier over een kindje van 3 weken. En die moet natuurlijk ook lekker naar buiten!

Mijn zoon is 4 maanden en vindt buiten geweldig maar geen muts op! Dat vindt ie vreselijk! hahaha

6. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ja hoor amy-lynn vind t heeeeerlijk de kou op haar snoetje en is al vanaf 2 weken mee naar buiten.
    en is vandaag een maandje oud.
    gisteren regende het hier als een gek en daar liepen we net doorheen met de wagen nou mevrouw slaapt gewoon lekker door.

mischien een tip verwarm je wagen lekker voor met een warme kruik.
    en mijn vriendin deed zilverfolie op de bodem van de wagen zodat het isoleerde maar toen was het ook wel -5 graden buiten.

ikzel leg dr met een warm vestje met mutsje in de wagen lekker dekentje erover en gaan....

veel wandelplezierrrr.

7. vlindertje11

vlindertje11 Actief lid

Apr 25, 2008
    343
    0
    0
    Lekker gaan hoor meid, warm aankleden, jullie zullen het heerlijk vinden en als het gaat regenen, hupla regenhoes erover en je kleintje blijft warm en droog!
    Idd wel een lekker mutsje op!

8. McNugget

Oke dan ! Ik ga lekker naar buiten straks.. :) ik heb een soort skipak, die kan ik haar toch aan doen? Met mutsje en dan het dekentje? Mischien klinkt het stom maar ik ben gewoon bezorgd of ze het dan weer de warm of te koud zal hebben.

XX

9. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Zo'n skipak is lekker warm hoor, ze liggen in die bak al aardig beschut, dus met een dekentje wordt het misschien wat te warm. Het mutsje zou ik wel opzetten en af en toe in het nekje voelen hoe de temperatuur is.

10. McNugget

Nou ik ben net lekker buiten geweest, nog niet zo lang want na 15 min werd ik zelf al moe haha,, en ik moest nog terug ook. Gek is dat dat ik voor me zwangerschap zo een uurtje kon hardlopen achter elkaar en nu 15 min lopen al vermoeiend is. Maarja idd af en toe even in het nekje voelen en een skipakje is idd wel wat warm volgens mij haha maarja volgende keer beter..

Bedankt voor de reacties..

Groetjes

11. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Fijn joh dat je lekker bent gegaan. En idd herkenbaar dat je na 15 min. al moe kan zijn. Je bent ook pas bevallen he, vergeet dat niet.

12. Elly1979

Elly1979 Actief lid

Jan 14, 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo!

Lekker he, wandelen met je kleine!

Hier zijn we voor het eerst wezen wandelen toen Tamara 1,5 oud week was.
    Tamara was 9 pond bij de geboorte en hield haar temperatuur goed vast.
    Toen zei de kraamhulp dat gerust konden gaan wandelen.
    De kleine goed aankleden en mutje op op lekker in de kinderwagen.

Je moet er altijd wel voor zorgen dat ze het niet te warm hebben.
    Dus zoals eerder gezegd regelmatig in het nekje voelen.
    Als dat lekker warm is, gaat het goed!

Het is logisch dat je je oude tempo en conditie nog niet terug hebt.
    Je bent pas bevallen jo'h! :)
    Dat komt wel weer goed hoor, even rustig opbouwen met het wandelen.

Succes nog he en geniet van je kleine!

Liefs Elly.

13. Anna71

Anna71 Actief lid

Jul 31, 2008
    269
    0
    0
    Ja, Senna is al 7 maanden. Ik ben vergeten erbij te schrijven dat wij met Senna al zijn gaan wandelen toen ze nog geen week oud was. Het was toen wel April maar ons is verteld dat, zolang we haar maar goed aan zouden kleden, we gerust met haar mochten wandelen. Was juist goed de buitenlucht.

Share This Page