Ik heb de club; is er meer? Genoemd. Pb of krabbel me als je mee wil schrijven? Kunnen we onze ervaringen delen, of geïnteresseerde kunnen lezen vragen enz.
Toen ik 5 was en mijn zusje 4 werden mijn ouders op een nacht wakker van een klap. Gelijk sprongen ze uit bed, mijn vader keek bij mij en mijn moeder bij mijn zusje. Zowel mijn zusje als ik waren beiden diep in slaap, alleen bij mijn zusje lag haar tekentafel omgekeerd op haar bed bovenop de dekens bovenop haar. Ze merkte er niks van gelukkig maar dat ding was loeizwaar. Mijn ouders moesten de tafel met zijn 2-en van haar bed tillen. Het mysterie is nooit ontrafeld. Er was niks geforceerd en er was duidelijk niemand binnen geweest. En ook al zou ik niet diep geslapen hebben; ik was 5 en had nooit dat bureau op mijn zusje kunnen leggen. We hebben het er nog weleens over gehad de jaren erna, maar omdat er verder nooit iets soortgelijks gebeurde daarna vergaten we het langzaam. Maar het blijft een bizar verhaal!
Ik geloof hier eigenlijk helemaal niet zo in, maar maak heel soms wel wat mee. Van het voorjaar stond ik in Eva's kamer, met haar te praten ofzo, valt ineens de foto van mijn overleden oma om. Ik stond daar wel vaker, stevig lijstje en ik stond ook gewoon stil en kwam niet tegen de kast aan. Maar goed, ik denk dat mijn oma ons duidelijk wilde maken dat het haar verjaardag was, had ik helemaal nog niet aan gedacht die dag en toen dus wel . Ik geloof er dus niet echt in maar weet zeker dat zij dat is geweest. Wij horen elke avond als we in bed liggen het geluid van een ring ofzo tegen onze (metalen) trapleuning. Gebeurt ons zelf ook wel eens en het klinkt echt zo. Maar er is dan helemaal niemand, kinderen liggen ook in bed. Vind het heel raar en ook een beetje eng...
Een vriendin van mij droomde eens dat een leraressen ons zwanger was van een tweeling. En ja hoor, een paar weken later hoorden we dat ze zwanger was van een tweeling . Echt zo bizar! Die vriendin had wel meer van dat soort dingen. Ze heet Patty, ik noemde haar dan altijd Telepatty
Okay, ik ga nu heel braaf dit topic wegklikken en kom niet meer terug.. Ik trap er elke keer weer in en dan kijk in nonstop om me heen, brrrr.
Mijn opa was 9nov. Jarig (Alweer 8 jaar overleden ) Op de dag van Esmée haar verjaardag, sprong mijn telefoon automatisch op agenda en van 9 nov. Naar 11 nov. Heen en weer.. opnieuw opgestart en weer naar agenda en naar die datums. Heb dankjewel opa gezegd en het stopte. Ze kent mijn opa niet. Ik hen een keer een foto van haar laten lezen en doe vrouw zei dat ze een lichten kind is En een ziel mee draagt en dat dat waarschijnlijk mijn opa is... Ik wil graag in de club.. heb wel meer van dit. soort dingen..
Zonder jullie te veroordelen.. bedoel het niet verkeerd. Maar ik hou hier niet van, vind het eng. Misschien kan het topic titel aangepast worden? Vreemd kan van alles zijn.. Wil jullie absoluut niet tegen de borst stoten..
Ik had van de week mijn auto even langs de weg gezet, toevallig pal voor de ingang van een kerkhof. Ook met een klein gebouwtje met een torentje er voor. Zegt mijn kleine van 2 ineens, dat hij een baby ziet! Ik doe een beetje lacherig, van daar is toch geen baby? Maar hij hield vol. Ik vragen: Waar dan? Hij wijzen. Ik zie niks. Wat doet de baby dan? Huilen, zegt ie. En maar vol blijven houden. Zit de baby op het dak, dan? Nee, dáár! In de boom? Nee... en hij kijkt me aan, van doe niet zo gek mama. Heel raar...
Ik ben er heilig van overtuigd dat baby'tjes hun ouders zelf uitkiezen en dan zijn dit soort dingen altijd zo zielig en moet er altijd van huilen. Overleden baby'tjes die het niet hebben gered door wat voor omstandigheden dan ook. Overleden bang alleen verdrietig niemand die ze ziet niemand die ze hoort niemand die ze troost ze missen hun pappa en mamma zo.ze zijn zo teer die kleintjes en dan bloed mijn hart voor ze en zou ze allemaal wel n knuffel willen geven en ze de goeie kant op sturen zo dat ze weer op nieuw kunnen beginnen.
Ik heb een heel sterke intuïtie. Droom veel dingen die achteraf een voorspelling waren. Vorig jaar waren we met de auto op vakantie en kregen we fikse autopech (3 dagen gestrand en een boel onzekerheid). Lang verhaal kort: er kwam een man de garage binnen die ik nog nooit eerder had gezien maar ik herkende hem toch. Toen ineens besefte ik me dat ik dit alles een keer gedroomd had, een paar weken voor de vakantie. Alles verliep exact hetzelfde als in die droom. Met diezelfde mensen, die ik dus nog nooit eerder had gezien. Vind het nog altijd heel bizar. Ik had al een heel naar voorgevoel over de vakantie, maar ik kon het niet plaatsen. Weet nog dat ik ruzie had met mijn man vlak voor we weggingen en dat ik heb geroepen geen zin meer te hebben om te gaan. Gek genoeg voelde dat als een opluchting. Al zijn we dus wel gegaan. Tijdens diezelfde vakantie had ik een droom dat een vriendin zwanger was. Paar dagen later kreeg ik een berichtje dat ze zwanger was. En meest recent: sm had voor onze dochter met haar geboorte een gouden armbandje uit het buitenland kado gedaan. Tijdens het graveren in NL kwam er een scheur in. Ze ging vlak na de geboorte van de jongste op vakantie en wilde er voor hem ook een meenemen. We hebben het armbandje van onze dochter meegegeven om te laten maken. De nacht voordat ze terugkwam droomde ik over een 'blanco' armbandje omdat het niet gemaakt zou kunnen worden. Toen ze bij ons kwam zei mijn man: "vertel haar wat je hebt gedroomd". Ik wuifde het nog weg met " ach het zal wel niks zijn". Maar het klopte dus. Het oude armbandje kon niet meer gemaakt worden. En die heeft ze dus ingeruild voor nieuwe, die dus inderdaad blanco was en opnieuw gegraveerd moest worden. Verder geregeld deja-vu's. Waarbij ik soms de paar komende seconden in mijn hoofd weet wat er dan gaat gebeuren.
Oh ik zou ook willen toegevoegd worden... Heb de laatste tijd ook sterk het gevoel dat ik dingen "voel".