Vreemde dingen.

Discussie in 'De lounge' gestart door This is me, 18 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jouna

Jouna Lid

5 dec 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil er ook graag bij :)

2. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Voeg jullie zo allemaal toe

3. Kolovski

Kolovski Niet meer actief

De vader van mijn vriend is 2e kerstdag overleden 10 jaar terug.

Ik word wakker op 2e kerstdag loop naar de woonkamer en schrik omdat ik "iemand" bij de kerstboom zag staan. Ik vlieg op het lichtknopje af doe de lamp aan en zag niemand. ( ik ben nog best nuchter dus dacht je sliep nog half )

De beste vriendin van mijn vriend belde mij diezelfde dag op ( ik was jarig 1e kerstdag maar ze was er niet dus belde me 2e kerstdag ) Ze is nogal spiritueel aangelegd en vertelde mij precies wat ik aan had die ochtend dat vond ik al vreemd. En toen ze begon te vertellen ( terwijl ik er niks vanaf wist ) Dat er ook nog een rode kerstbal in de boom hing terwijl wij bruin/gouden ballen hadden en dat mijn vriend zijn vader dat vertelde kon je me toch echt wel even oprapen.. (overigens heeft ze mijn boom nooit gezien en mijn vriend had ze ook al 2 wk niet gesproken )

4. Beitsche

Beitsche Fanatiek lid

12 nov 2007
    1.068
    1
    38
    Zou je mij ook willen toevoegen? Al maak ik dit soort dingen niet mee, ik vind het wel reuze interessant. Dus als jullie het niet erg vinden dat ik alleen meelees, zou ik graag toegevoegd willen worden.

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ik wil ook in de groep :)

6. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    En ik!

7. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik wil ook graag erbij! Ik vind dit altijd reuze interessant.. Mits jullie dat goed vinden hoor :) Net als Beitsche dus..

8. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg

Ik ook :) ( wel s wat meegemaakt, even goed denken)

9. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Toen ik zwanger was van onze dochter wist ik dat de eerste 7 weken nog niet. Ik had een bloeding gehad op de dag van mijn NOD, dus dacht dat ik gewoon ongi geworden was. Blijkbaar niet, maar mijn zoontje (toen net 1 jaar) wist dit blijkbaar wel. Ik was met hem in de prenatal en hij pakt een roze Nijntje, een roze bordje en bekertje. Eerst dacht ik nog dat hij het gewoon mooi vond, omdat wij thuis geen roze items hadden. Tot ik een paar weken later weer met hem in de prenatal was en hij weer die roze spulletjes van de plankjes pakte. Ik bleek toch zwanger en ook nog van een meisje. Toeval of niet, ik vond het heel bijzonder!
    Ook droom ik veel. Heb ik heel vaak een deja vu moment. Of dat ik iemand zie en gewoon het gevoel heb dat ik die persoon al eens eerder heb gezien, terwijl ik hem of haar echt voor het eerst ontmoet. Heel gek.

10. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Ik wil er ook graag in (als meelezer). Is dat goed?

11. beccie

beccie Niet meer actief

Ik heb ook heel vaak dat ik in een situatie ben dat ik het eerder heb meegemaakt. ik herinner me nooit een droom maar pas als ik ergens ben weet ik precies wat er gaat gebeuren.
    ook toen ik als kind met mijn ouders op vakantie ging naar frankrijk en mijn vader ergens stond omdat hij niet meer wist waar we langsmoesten dan kon ik precies vertellen waar we langs moesten. ik herkende huisjes en dingen lang de route waar we nog nooit eerder waren geweest.
    ik had in frankrijk altijd een gevoel alsof ik daar thuis was. ook als ik bij de camping speelde wist ik leuke beekjes enzo te vinden waar ik kon spelen en voelde heel vertrouwd alsof ik er gewoond had.
    maar ik geloof eigenlijk niet in een eerder leven ofzo. denk gewoon dat ik onbewust over die plekken heb gedroomd

toen ik een jaar of 16 was werd ik snachts wakker en stond er een zwart gedaante vanuit mijn slaapkamer raam naar buiten te kijken. ik was verstijfd en zat naar hem te kijken. het was net of hij daarna van mij schrok en toen ging hij door mijn deur weg. ik deed mijn licht aan en zag dat ik allemaal troep van mezelf voor de deur had liggen. een tas enzo en die deur had nooit zo makkelijk open kunnen gaan zonder geluid.
    later had ik vaak dat mijn radio gekke dingen deed. ik voelde vaker aanwezigheid maar heb die man nooit meer gezien.

ik wil ook wel graag bij die club. ik vind dit allemaal altijd heel interesant.

12. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ik wil ook graag in de club als het mag!

13. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Ik ook graag

14. winnietje

winnietje Niet meer actief

Toen mijn man verongelukt (3jaar geleden, motoragent ) ging een dag later alle brandmelders in huis af. Volgens een mevrouw om kenbaar te maken dat hij met toeters en bellen onderweg was naar een ongeluk. Ik was niet van de administratie dezelfde vrouw heeft mij verteld waar alle documenten lagen en in welk mapje. Mijn zoontje van toen 2,5 zag regelmatig papa en deden ook samen spelen. Ik merk eigenlijk vrij weinig van de overleden mensen om mij heen. Wel speelt af en toe de laptop zomaar muziekjes terwijl deze dicht zit en ergens ligt, of ik ruik de geurtjes in een vlaag van mijn moeder of mijn man toen die tijd. Wel heb ik mijn man toen echt naast mijn bed zien zitten toen ik helemaal stuk ging.

15. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ow wat erg! Heel veel sterkte.
    Wel heel mooi dat je man laat weten dat hij er nog is en dat je zoontje met zijn papa speelt.

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

Vroeger heb ik veel meegemaakt. Heel erg veel! Zoveel dat ik dagelijks angstig was.
    Heb ook leuke dingen meegemaakt dat wel.
    De ergste periode speelde zich af net voor de zwangerschap. Ik was bijna klaar voor een instelling! Puur vanwege het niet durven slapen.

Ineens stopte alles, van de ene dag op de andere voelde ik niks meer en maakte ik niks meer mee! Kleine 2 weken later had ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen! Dus denk dat alles is gestopt op het moment dat mijn mannetje zich aan het innestellen was.
    Tot nu toe gaat het nog steeds goed!

Zou ik ook in het groepje mogen komen?

17. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik wil ook wel bij jullie clubje :D

Ik had een tijdje geleden nog iets geks. Ik slaap vrij vast 's nachts en als ik dan al toevallig wakker word ben ik echt zo wazig dat ik dingen vaak niet helemaal mee krijg.

Maar toch weet ik nog dat ik wakker werd en ik een oude vrouw over me heen gebogen zag staan. Ze zei niets, keek alleen. Had een vriendelijk gezicht ook wel, maar normaal gesproken zou ik 'm toch wel even geflipt zijn hoe lief ze me ook leek. In plaats daarvan wuifde ik met m'n hand dat ze weg moest gaan en ik weet nog dat ze als een soort wolkachtige substantie vervaagde. De volgende ochtend kon ik het gezicht nog goed voor me halen, maar echt geen idee wie die vrouw dan was. Tot mijn vader me op oudjaarsdag mijn ouders' oude trouwalbum gaf en ik een foto van hem met zijn oma tegenkwam. :)

Oh en een aantal jaar geleden is er een vriend van me overleden. We stonden altijd met hetzelfde groepje in de pauzes op school, hij had ook nog eens een relatie gehad met een van mijn vriendinnen, M. Ze gingen wel weer met elkaar om, maar dat verliep niet altijd even goed en opeens werd hij uit ons leven gerukt, zonder dat dingen echt goed uitgesproken konden worden. Een maand of acht à tien na zijn overlijden droomde ik opeens over hem. We waren op mijn oude school en ik zag een oogverblindend (beste omschrijving die ik kan bedenken, maar eigenlijk onbeschrijfelijk) licht uit een van de lokalen komen. Ik liep naar binnen en daar stond hij. Hij lachtte naar me en ik kon alleen maar huilen. Vlak voordat ik wakker werd zei hij: Zeg tegen M. dat het goed met me gaat.

De volgende dag vertelde ik het haar, eigenlijk met het idee dat ze me vast wel een weirdo zou vinden. Ze was ontzettend opgelucht, want ze had het zich vaak afgevraagd en het was voor haar ook een bevestiging dat hij niet boos was op haar. Krijg nog steeds kippenvel terwijl ik dit typ en ik heb ook heel vaak gewenst dat hij nog eens langs kwam in mijn dromen maar helaas.

18. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik heb wel eens van die dingen dat ik het 'aanvoel' ofzo m.b.t. onze dochter
    Toen mijn man en ik een nachtje weg waren sliep onze dochter bij haar tante.
    Ze sliep altijd de nacht door, ook bij anderen nooit problemen, dus in eerste instantie maakte ik me er geen zorgen over.
    Maar 's nachts kon ik de slaap maar niet vatten, terwijl ik gewoonlijk overal goed slaap.
    Ik moest steeds maar denken aan onze dochter en in gedachten zag ik haar huilend in bed.
    Ook had ik steeds beelden in mijn hoofd van mijn dochter die in de sloot lag onder water:$
    Toen we haar de volgende dag weer ophaalden vertelde mijn zus dat onze dochter bijna de hele nacht onrustig was geweest. Steeds huilerig wakker werd enz.
    Ook was mijn zus haar even kwijt geweest. Ze was even in de keuken bezig met haar dochtertje en onze dochter had de achterdeur opengedaan en was naar de sloot gelopen:$ Gelukkig had mijn zus het nog door voordat ze de sloot bereikt had!

Dochtertje heeft ook wel eens dat ze 's avonds of 's nachts huilt in bed.
    Dan ga ik naar haar toe, leg haar weer rustig neer en geef haar een kus. Soms staart ze dan zo raar naar de muur achter mij, of in ieder geval iets achter mij.
    Alsof ze nog droomt.

Verder gelukkig nooit vreemde dingen;)

19. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik heb 300 verhalen in dit genre :D word graag uitgenodigd voor deze groep!

20. Pooh28

Pooh28 Actief lid

12 jun 2009
    228
    0
    0
    Duitsland
    Ik zou ook graag in de club willen.

Deel Deze Pagina