Mag ik er ook bij? Ik weet nog 1 heel duidelijk. Ik woonde toen nog thuis en was boven, mijn ouders waren weg om boodschappen te doen. Ineens hoorde ik heel hard mijn naam en dan 3 x achter elkaar, dus ik heel dom jaa roepen en nog maar een keer. Geen respons, dus ik naar beneden, maarja er was helemaal niemand. Heel maf, er hing ook eenhele erge aftershavelucht. Dat hangt er nog wel eens, bij mijn ouders thuis (nee niet van mijn vader, andere geur, hele zware aftershave)
Ik heb dat ook gehad, maar wèl op een goede levensreddende manier. Stak tig jaar geleden op een zebrapad gewoon bij groen licht over, hele drukke weg in Rijswijk. Plotseling hoorde ik mensen gillen en werd ik door een 'onzichtbaar iets' keihard aan mijn schouder naar achteren getrokken. Ik viel bijna achterover met zoveel kracht ging dat gepaard. Die onzichtbare entiteit heeft mijn leven gered....er reed op het moment dat ik wilde oversteken een dronken automobilist met 100km per uur door rood. Als ik niet achteruit getrokken was, was ik nu morsdood. Getuigen verifieerden later mijn belevenis. Heel bijzonder.
Ik ook graag als het mag. Ik maak gelukkig zulke dingen niet mee maar vind het wel heel erg interessant.
Ik zou ook wel graag bij de club willen. Ik heb 2x in een droom de overleden moeder en een verongelukte oud klasgenoot gezien die beiden tegen me zeiden dat het goed met ze ging. Ook heb ik, net als sommige anderen hier, soms heel sterk het idee dat ik als eens eerder op bepaalde plekken ben geweest of dat bepaalde situaties al eerder zijn gebeurd (deja vu). In ons huis heeft ooit iemand een einde aan zijn leven gemaakt en heel soms horen we wel eens iemand lopen boven. Het gekke is alleen dat we dit in de nieuwbouw horen, die bestond destijds dus niet. Ik vind het verder niet eng, eerder interessant eigenlijk!
als vroeger mij werd gevraagd wat ik later wilde worden, gaf ik als antwoord 'mama worden van een blond jongetje met blauwe ogen met de naam ******' Werd vaak uitgelachen door klasgenootjes enzo want 'dat is toch geen wens!'. de ene wilde dokter worden, dierenarts, politie. tja je kent t wel. Maar ik niet, ik wist zeker wat ik wilde worden. En TADA! ik ben mama van een blond jongetje met blauwe ogen met de naam die ik vroeger als 5jarige al in mijn hoofd had. en nee kwam zelf niet eens met de naam aanzetten tijdens zwangerschap. Ik dacht namelijk dat mijn man die naam vreselijk vond dus heb het nooit voorgedragen. het grappige was dat mijn man met deze naam aan kwam en nooit heeft geweten wat ik als wens had vanaf mn 5e. Vriendin van vroeger, waar ik nog steeds contact mee heb, die snapt er echt nog steeds helemaal niks van dat ik vanaf jongs af aan al precies wist wat ik later zou krijgen. een echt het-moest-gewoon-zo-zijn situatie
Oke, in niet-chronologische volgorde: - Lichten gaan hier vaak harder/zachter (zonder dat er uberhaupt een dimmer op zit) - Heb heel lang met de tv boven gehad, dat als ik hem op een bepaalde zender zette, het telkens werd 'overgezet' naar een andere zender.. dit was enkel en alleen met RTL5 - een jaar geleden kwam ineens in m'n hoofd dat een collegaatje zwanger zou zijn en ja hoor, zij was inderdaad zwanger - ik heb een aantal keer voorspellende dromen gehad, waaronder een over een kaartspel op onze oude salontafel. Weken later speel ik een kaartspel met m'n vader, op die tafel, en de kaarten lagen precies zo! - heel vaak heb ik deja vu's! - verder weet ik vaak al dat er gebeld gaat worden en soms ook door wie - toen ik kind was ben ik eens een keer van de trap af 'gevlogen'. Ik zweefde echt 3 of 4 tredes naar beneden - als puberzijnde kon ik m'n vingertoppen naar elkaar toe brengen en ik voelde dan een magnetisch veld ertussen - verder kan ik pijn bij mezelf wegnemen door handoplegging Dat is het wel denk ik!
Toen een goede vriend van mij net was overleden kreeg ik allemaal wazige boodschappen. Ik ben sowieso heel erg spiritueel dus ik voelde hem veel op mij heen. Hij is overleden aan een ziekte die maar weinig mensen hebben en deze ziekte heeft ook een bepaalde naam. Op de dag dat hij overleed (ik doe aan postcrossing, voor diegene die niet weten wat dit is. Dit is een site waar je kaartjes kan ontvangen en sturen naar mensen uit de hele wereld) kreeg ik een kaartje van die site dus, en daarop stond de naam van zijn ziekte heel groot (echt wazig). De week daarop zou toevallig zijn verjaardag geweest zijn. Dus ik had hem in mijn hoofd gefeliciteerd. Ga ik daarna naar mijn werk. Zit ik een foldertje te lezen op mijn werk. Helemaal nietsvermoedend. Staat daar ineens iemand die dezelfde achternaam heeft als hij. En zijn achternaam komt echt maar heel weinig voor in Nederland. En dan weer een week later voor de derde keer. Kom ik een jongetje tegen met op zijn shirt levensgroot de naam van de ziekte van hem er weer op. Zo apart was dat. Daarna is het ook gestopt trouwens. En ik heb nog talloze verhalen. Ik ben vrij bekend in "vreemde dingen| land hahahaha.
Ook ik heb een pbtje gestuurd. Genoeg gebeurtenissen om er aan toe te voegen. Gelukkig zijn er nog meer mensen die er niet raar van opkijken/oordelen.