Vreemde dingen.

Discussie in 'De lounge' gestart door This is me, 18 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ik heb hem ook verstuurd. En er zijn genoeg mensen die er open voor staan gelukkig :D

2. megacarls

megacarls Niet meer actief

Toen ons dochtertje was overleden in de week dat ze thuis lag opgebaard hoorden wij ook echt een raar soort gehuil. We durfden allebei de kamer van ons dochtertje niet op. We hebben de hele boel onderzocht, de oudste was het ook echt niet. We hebben buiten gekeken en er was een kat bij ons raam aan het janken geweest. Niet perse bovennatuurlijk maar wel vreemd en apart.

Verder op dat onderwerp: Ik ben me de hele zwangerschap van L bewust geweest van dat er nog van alles fout kon gaan. Ik hield er geen rekening mee, had ook geen angst, maar zei wel opvallend lang (tot voorbij de 30 weken) 'eerst maar eens zien dat het allemaal goed gaat'. Dat deed ik bij Sarah niet en dat hoor(de) ik anderen op dat termijn eigenlijk ook nooit zeggen. Ook haar kledingkast hing vol met vlinderpatroontjes en ook de naamstickers waren vlindertjes, geboortekaartje....opvallend veel. (Nu is/was dat ook een beetje een trend)

Toen de oom van ML verongelukte ongeveer 6 weken nadat L was geboren zaten er de avond erna 2 motten op mijn kamer. Een grote en een kleine. De kleine kwam bij me zitten. Als instinkt waaide ik hem weg maar keer op keer kwam hij/zij bij me zitten. Ik heb het beestje maar gelaten (ik was foto's van L aan het kijken) en toen ik ging slapen heb ik welterusten gezegd en wapperde ik een keer met de deken en vloog het weg.
    Tijdens de zwangerschap van N landde er zo'n zelfde klein motje op mij en even later vond ik hem op de babykamer. Als soort guarding angel.

N is geboren op de dag dat ML zijn oom is verongelukt, een jaar later, veel te vroeg.

Ik vind het best bijzondere dingetjes en geloof op die manier ook wel in tekens.

Uit het niets gaan soms speelgoed-dingen met batterijen spelen.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

niet goed geplaatst.

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Mag ik ook in de groep ? Ik heb zelf niets meegemaakt, maar vind het altijd wel heel interessant om te lezen.

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Volgens mij zegt ze niet dat jullie dit niet mogen schrijven. Ze vraagt of de topictitel aangepast mag worden, omdat 'vreemde dingen' wel meer kan betekenen natuurlijk.

6. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Mag ik ook een uitnodiging?

7. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb niet zoveel dingen meegemaakt als de meeste hier en ook niet met kindjes maar een paar weken geleden lag ik in bed, ik heb een kledingkast met een enorme spiegel (helaas..) en ik keek in die spiegel en ik kon zweren dat ik iets zag in de reflectie van de spiegel.

Als het donker is buiten en ik loop samen met een vriend onder een lantarenpaal dan gaat steeds dezelfde lantarenpaal uit zodra wij eronder lopen..Ook wat apart.

Ik geloof zeker in dit soort dingen, kon ook zweren dat ik in m'n nieuwe huisje iets voel, een windvlaag uit het niets terwijl alles dicht is of alsof iemand mijn arm aanraakt.

(Ik zal trouwens ook graag in de club willen!)

8. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ik vind het allemaal wle heel mooi en interessant om te lezen. Ik heb nog niet echt vreemde dingen meegemaakt. Alleen aparte dromen, die heel echt lijken. En af en toe heb ik deja vu momenten.

9. Nedyse

Nedyse Actief lid

29 apr 2014
    237
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zou ik misschien ook uitgenodigd kunnen worden? Ik loop al jaren tegen dit soort dingen aan. Soms vind ik het eng, soms vind ik het alleen maar mooi.

Om een voorbeeld te geven: de laatste keer dat ik mijn vader zag voordat hij overleed, was op een donderdag. Hij vroeg mij zijn auto te starten, want hij was bang dat hij het niet meer zou doen. Ik vond dat vreemd, want de auto was pas een halfjaar oud. Maar goed, ik heb natuurlijk gedaan wat hij vroeg. Hij startte gewoon. Op zondag overleed mijn vader en op maandag wilde mijn moeder de auto voor haar deur weghalen (hij was van de zaak). De garage kwam, maar wat ze ook probeerden, ze kregen hem niet aan de praat. Werkelijk alles werd uit de kast gehaald, maar het lukte niet. Uiteindelijk is de auto met een vrachtwagen meegenomen… Het was net alsof mijn vader nog even aan alle draadjes had getrokken, als laatste groet.

10. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Ik heb een pb gestuurd :)

11. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb ook een pb gestuurd, ik vind dit altijd heel interssant. Ben er zelf niet zo gevoelig voor denk ik, nooit echt iets meegemaakt.

12. appelpie

appelpie Actief lid

15 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voeg mij ook maar toe. Ook al aparte dingen meegemaakt

13. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Brrrr.. kippevel, zeg!! :$

Die van StrayCat ook overigens...

14. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Helemaal vergeten te zeggen.. dat heb ik ook heel lang gehad!!
    En had ik ook al verteld over de tv hier boven die altijd op een ander net sprong zodra ik hem op 5 zette? Deed ie alleen op 5, op geen enkel ander kanaal verder...

15. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Waarom word ik nou altijd naar dit soort verhalen/gebeurtenissen getrokken?
    Schrik mezelf net de aapjes**** van me klok die slaat hahaha.

16. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mag ik ook uitgenodigd worden?

17. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ja Hummeltje als ik die van mijzelf zo achter af lees is het echt kippenvel inderdaad. Op het moment zelf was ik steeds verbijsterd.

18. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik vind deze verhalen altijd zo interessant. Maar ben wel blij dat ik niet zoiets meemaak. Ik zou ook graag (als meelezer) bij de club. Als dat goed is natuurlijk.

19. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.126
    1.827
    113
    Wil ook graag bij de club mee te lezen..

20. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Ik heb ook een krabbel gestuurd voor de club!

Mijn moeder is 11 jaar terug overleden op een tijdstip van 07.34 en elk jaar krijg ik op dat tijdstip wel een bericht van een vriendin, of schrik ik wakker op dat tijdstip, er gebeurd dan altijd wel wat.

ook heb k vaak déjà-vu dingen.

Deel Deze Pagina