Hoi, Wie heeft dit ook meegemaakt en een tip voor mij... Er is maar een klein beetje water over m,n toetsenbord van m,n laptop gevallen. Nu werkt mijn toetsenbord niet meer en zit nu op een schermtoetsenbord te klikken via muis wat heel lastig en langzaam gaat. Wie weet wat ik nog kan doen om het te laten maken... Alvast bedankt.
Het ingebouwde toetsenbord van je laptop? Oh meteen uitzetten en heel goed laten drogen! Als je handig bent (of je man) kun je het toetsenbord ook even losschroeven zodat het beter kan drogen. Maar je had hem eigenlijk meteen uit moeten doen. Onder het toetsenbord van je laptop zit de daadwerkelijke 'computer' (processor etc etc) en daar moet echt geen vocht bij komen.
Hier was er ijs tussen gedruppeld. Neefje had nog een andere laptop met toetsenbord en heeft die in mijn laptop gezet. Want onder als er water op komt is het meestal einde verhaal toetsenbord. Je kunt een nieuwe halen zijn niet zo duur. En een handig iemand zet het binnen 5 minuten weer in elkaar een toetsenbord in een laptop is een soort matje.
Ik heb dit dinsdag met koffie gehad over mijn 3 maanden oude laptop boehoe! Uitgezet uit elkaar gehaald laten drogen. Net poging gewaagd maar niks helaas... Ik hoop dat die van jou her gaat doen. Ik elk geval goed laten drogen!
Oh.. ik heb eens een glas fanta over mijn nieuwe laptop gegooid, nou hij bleef het nog ff doen, maar uiteindelijk toch stuk gegaan. Ik heb toen mijn toetsenbord laten vervangen. De rest van de laptop deed het gelukkig nog.
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb hem even gefohnt en dat doet hij het weer even en dan weer niet. Eylem, nooit geweten! Bedankt voor de tip mocht het nog eens gebeuren. Ik hoop in ieder geval dat hij alleen nog moet drogen en dat hij net iets te nat is geweest.