zwart voor ogen terwijl ik gewoon zat

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door muis26, 30 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Hai hai....

Ik zat vanmiddag aan tafel op een stoel, en voelde me ineens niet goed worden.. licht in mn hoofd, zweten, ... ik dacht eerst dat ik moest overgeven dus ben naar de bank gelopen om even te liggen, maar werd op de bank ineens helemaal zwart voor mn ogen en viel voor mn gevoel echt even weg.. mn handen tindelden helemaal... echt een heel naar gevoel

Ben ook de hele dag al dood en doodop en voel me verschrikkelijk emotioneel... zodra ik even naar de keuken loop om iets te doen breekt het zweet me uit, en het is zon zooi hier in huis... weet echt even niet meer wat ik moet doen :,(

Weet iemand waar dit door zou kunnen komen? ik weet dat mijn bloeddruk aan de lage kant is... maar als je flauw valt terwijl je gewoon zit? daar heb ik nog nooit van gehoord...

hoop dat jullie advies hebben!

liefs Muis

2. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Muis, ga even langs ha, of bel even.
    kan best migraine aanval zijn.
    Zorg goed voor jezelf en baby, nem zekere voor onzekere

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja maar ik heb geen hoofdpijn?! en mn huisarts is er niet vanmiddag :(

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Misschien ben je toch wat te druk in de weer? Ik zou ook zeker de ha even bellen. Die kan je wel verder helpen hiermee.

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

dat is juist het rare, ik ben harstikke rustig vandaag. probeer al zo rustig mogelijk te doen. mijn huisarts is vrij vanmiddag dus weet ook niet goed wat ik moet doen...
    heeeel handig, altijd als je ze nodig hebt zijn ze er niet :(

6. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    er moet altijd n vervanger zijn aangwezen, voor gevallen zo als deze

hoofd ook geen hoofdpijn bij te komen...

heb dit vorige zw ook gehad

7. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb dit ook gehad een tijdje terug...gewoon terwijl ik rustig aan tafel zat. Ineens had ik het gevoel dat ik flauw ging vallen, het werd zwart voor mijn ogen en ik moest snel gaan liggen. Ik had ook geen hoofdpijn.
    Daarna heb ik het nog één keer gehad, maar verder niet. Ik heb het ook nooit nagevraagd moet ik zeggen...ik denk dat ik gewoon moe was, of dat de kleine even gezellig een bloedvat aan het beknellen was :p

8. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Kan idd komen door je lage bloeddruk, ik heb het zelf ook regelmatig.
    Mn vk raadde mij aan om (zoute) dropjes in je tas te hebben en die dan te nemen of als je je slap voelt iets van bouillon of cup a soup te nemen.
    Het kan verder geen kwaad, het is alleen erg vervelend voor jezelf

9. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb dit bij mijn dochtertje heel erg gehad zelfs toen ik onder de douche stond brr wat eng zeg
    mijn vriend heeft em toen van alles gegeven zoute drop enz hij moest me zelfs op bed tillen
    totdat ik suiker binnen kreeg ging het weer

10. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Ja je kunt flauwvallen terwijl je zit....!
    Heb ik ook ooit gehad...

beste als je zo'n bui voelt aankomen is in de auto-transfusie houding gaan liggen....
    (liggend op de grond... met je benen in een hoek van 90 graden over een stoel)

Wat ook wil helpen is je hoofd tussen je benen... iemand anders een hand in je nek en je naar beneden duwen... terwijl jij terug duwt omhoog... zo wordt het bloed ook gestimuleerd om naar je hoofd te stromen...

11. muis26

muis26 Fanatiek lid

super bedankt voor alle info!
    ben even naar vervangende arts geweest op aanraden van jullie. mn bloeddruk was toen wel ok, maar kan inderdaad ineens dalen zei die man.
    Denk dat ik een enorme dip heb gehad, of idd de beeb die ergens op een vat aan het leunen was.
    Voel me nog steeds een beetje suffig.. lekker vroeg naar bed denk ik :eek:)

bedankt voor jullie aandacht :)

12. Liz01

Liz01 Actief lid

26 sep 2008
    167
    0
    0
    Drenthe
    herkenbaar. Ik heb het zelf ook een paar keer gehad dat ik gewoon ergens rustig zat en opeens bijna flauwviel met precies die tekenen die jij ook noemt, zwart voor ogen, naar gevoel in maag, zweten. Mijn bloeddruk is verder ook ok.
    Het zal er wel bij horen denk ik dan maar.

Liz01

Deel Deze Pagina