vreemde dromen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    toen ik zwanger was begonnen bij mij ook de meest vreemde en enge dromen steeds te komen elke nacht was het raak soms was ik ook helemaal overstuur. en moet zeggen tot op de dag van vandaag droom ik nog elke nacht de meest rare dingen, voro ik zwanger was was dat maar zelden.. best vervelend soms maar ja.. had gehoopt dat het na bevalling over zou zijn maar helaas hier nog steeds zo...

2. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Herkenbaar! Ik heb ook al meerdere keren gelezen dat dit met de zwangerschap te maken heeft. Het schijnt o.a. te komen door dat je lichter slaapt en dus je dromen beter onhoudt.

Moet wel heel erg lachen om sommige dromen van jullie hoor, hoe absurd kun je ze maken he :D
    Ik droom zelf de ene nacht dat het over is tussen m'n man en mij (droom ik best vaak) en de andere nacht hebben we weer steamy *** :p
    Mijn meest bizarre dromen tot nu zijn:

- mijn kindje kroop door een gaatje uit m'n baarmoeder en ging vlak onder m'n vel zitten. Er zat dus een heel dun vel over haar hele lijfje waardoor ik precies kon zien hoe ze er uit zag. Ik vond het doodeng, zei de hele tijd: ga maar weer terug, toe maar! Wel zag ze er ontzettend mooi en lief uit ;)

- mijn moeder maakte knallende ruzie met m'n tokkiebuurman omdat ie z'n auto weer schots en scheef had geparkeerd zodat niemand verder iets kon (bijna dagelijkse gang van zaken hier). Ik had helemaal geen zin in gezeur en sprong daarom hem maar in de armen om het goed te maken met geslijm. Vond ie helemaal niet erg, hij begon me zelfs kusjes te geven... whaa IEK! :$

- ik lag in het ziekenhuis en moest geopereerd worden. Daarvoor moesten ze me eventjes dood maken, en werd ik voor 5 minuten dood gemaakt. Ik werd diep ongelukkig wakker :)

3. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ik onthoud ook altijd mijn dromen altijd! maar soms droom ik iets en dan hoorik een paar dagen erna dat het wel klopt wat ik gedroomd heb! dit is pas eng! vin ik

4. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Heel herkenbaar!!
    Had daar heel erg last van tijdens de zwangerschap, heb zulke vreselijke dingen gedroomd dat ik daar een jaar later nog last van had:(
    Dus die ga ik hier ook niet neerzetten, maar daarnaast heb ik gedroomd dat mijn kindje in mijn buik alles in dr mond open had, kon zo de ingewanden/ hersenen zien door het mondje heen, werd toen zwetend wakker.
    Toen ze net een paar weken was, had ik gedroomd dat ze naast me lag en schrok wakker... ik midden in de nacht onder de dekens kijken, om het bed heen en zelfs onder het bed...ik was haar echt kwijt:$, had mn hart in de keel zitten...en toen besefte ik ineens dat ze in haar bedje lag:).....lang leve de hormonen:x

5. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Leuk hoor, maar ik ben 13 maanden geleden bevallen, niet zwanger en zou inmiddels echt wel ontzwangert moeten zijn.

maar vanacht was ik Keira Knightly, en Jared Leto en Ian Somerhalder waren verkleed als piraten om mij aan het schermen. ;)
    Misschien iets te veel piraten (en alcohol) gezien met carnaval :(

6. Liiaatje

Liiaatje Actief lid

8 okt 2010
    214
    0
    0

hihihih.. piraten-horror carnaval...:D

ja dat is een tijdje geleden..

Hoe lang duurde het bij jou dat je weer goed voelde en zeg maar "ontzwangerd" bent...?

7. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

er waren overigens wel heel veel aantrekkelijke piraten in de stad, dus horror wil ik niet zo zeer zeggen :D

het ontzwangeren.. Het werd langzaam beter, denk 9/10 maanden ofzo? moeilijk te zeggen aangezien ik nogal emotioneel was door de hormonen en nu ook effe een klotetijd heb, dus weet niet waar het gejank precies vandaan komt :p
    Voel me nu wel weer redelijk normaal verder, dus denk dat ik er inmiddels wel vanaf ben.

T zijn alleen die dromen die niet meer normaal worden.. ;)

Deel Deze Pagina