vreemde dromen

Discussion in 'De lounge' started by mamavanSara, Feb 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanSara

Feb 17, 2008
    18
    0
    0
    persoonlijk begeleider
    Hallo meiden,
    ik had laatst een hele rara droom. Ik droomde dat ik dood ging en afscheid moest nemen van mijn dochtertje wat ik uiteraard niet kon. Toen ik wakker werd voelde ik me toch wel raar hoor. Ik denk dat ik onbewust bezig ben met het eerste stapje om mijn dochter los te laten. Ze wordt zelfstandiger. Kruipen, staan etc.

Ik vroeg me af hebben jullie ook vreemde dromen over jullie kinderen of zwangerschap?

2. dayenne

dayenne VIP lid

Aug 14, 2007
    7,564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik had vannacht gedroomd dat ik aan het bevallen was. Tijdens de bevalling riep ik naar iedereen (ook oud-klasgenoten :() dat ik nooit meer een kindje wilde. Toen het kindje eruit was riep ik gelijk dat het wel meeviel en dat ik graag nog een kindje zou willen. Vlak daarna ging ik aan mijn kindje uitleggen waarom mijn buik nog dik was en hij knikte en ZEI dat hij het begreep :(:( Heel eng eigenlijk, een pasgeborene die tegen je praat haha.

Ik denk inderdaad dat jou droom betekend dat je je dochtertje stukje bij beetje aan het loslaten bent.

3. mamavanSara

Feb 17, 2008
    18
    0
    0
    persoonlijk begeleider
    Ja wat kan je vreemd dromen dan he. Toen ik zwanger wou worden droomde ik dat ik opeens een baby in mijn handen had en die huile heel erg. Iedereen stond om me heen en niemand keek me aan of hielp me. Ik dacht echt: nu heb ik een baby wat ik graag wou, maar wat moet ik er mee? En tijdens mijn zwangerschap droomde ik dat er een meisje in haar ledikant stond en alleen maar riep: papa papa papa en ik stond erbij en zei: ik ben je moeder. Ik heb je gebaard je moet mama roepen....
    Hihihi wat kan je er mee bezig zijn he.

Misschien betekend jouw droom wel dat je baby weet dat hij welkom is of dat er zeker nog een tweede komt.... Wie zal het zeggen he.

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    4,862
    0
    0
    Roosendaal
    heel herkenbaar..
    vreemd he..ik weet nog dat ik tijdens mn zwangerschap ookdroomde dat ik ging zwemmen, en dat ik mijn baby in het kluisje stopte (paste precies)...hoe je daar toch allemaal bij komt dan he

5. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

Aug 26, 2007
    1,684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik droomde tijdens mijn zwangerschap steeds dat ik aan het bevallen was van een heel klein kindje (Dean was ook heeel klein, dus dát gedeelte klopt wel). Alleen het kindje in mijn droom was knalgroen en kon dus alles al, lopen, springen, rennen, praten...Ik pakte hem aan na de bevalling en zei: "Oh, wat ben jij groen, maar het geeft niet hoor, je bent mijn kind en ik hou toch wel van je". Dat kind sprong toen van mijn schoot af en rende de verloskamer uit. Wekenlang zag ik hem niet, tot ik een keer in het donker naar huis fietste, toen kwam hij uit een zijstraatje en sprong ten hoogte van mijn gezicht en gaf me een paar flinke stompen :| Het was echt heel eng. Mijn fiets gooide ik toen neer en ik ben rennend verder gegaan. Maar die alien-baby rende gewoon 2x zo hard als ik :D
    Echt een hele nare droom die zich steeds maar herhaalde...ergens was ik heel opgelucht toen ik na de bevalling een superlief en gemakkelijk kindje bleek te hebben...

Share This Page