ik heb het ultieme valentijnsdag kado gekregen. na maanden van tobben en ruzie maken omdat mijn vriend vreemd ging tijdens mijn zwangerschap hebben we vandaag de knoop doorgehakt. we zijn uit elkaar. hmm ik ga het alleen proberen met mijn 3 kindjes.wel heel sneu voor de kids maar dat ruzie maken is ook niks.
Apart kado. Sorry weet even niet wat ik verder moet zeggen. Kwam dit heel plotseling of zag je dit wel aankomen? Heel veel sterkte in ieder geval.
Meid wat klote voor je zeg... Maar wel logisch dat je deze stap neemt, vreemdgaan is al not done, maar tijdens je zwangerschap is het helemaal een doodzonde. Ik zou het hem ook niet kunnen vergeven. Veel kracht toegewenst!
Zo hé, dat is heftig! Ik hoop dat jullie er misschien toch nog uit kunnen komen. Jullie hebben nu 3 kinderen, de jongste is er nog maar net, komt het niet door moeheid (gebroken nachten) enzo dat het nu zo oploopt? Dan kun je door slaapgebrek zo heftig reageren op elkaar. Vreemdgaan is wel erg heftig trouwens, weet niet of ik dat zou trekken...
meid een hele stap, maar misschien wel een betere... soms gaat het niet meer... en bijelkaar blijven voor de kids is ook niet oke... suc6 meid! ik wens je veel sterkte! liefssss
Nou dat is ook k#t .. maar het lukt je alleen ook wel met de kids .. als hij zoiets uithaalt ben je misschien nog wel beter af alleen , heel veel sterkte ..
Poeh heftig hoor en dat op zo'n dag, maar ja morgen was ook erg geweest natuurlijk. Verder denk ik wel dat het een wijs besluit is, bij elkaar blijven voor de kids niet doen hoor! Hebben mijn ouders wel gedaan, en daar is later de rekening dubbel en dwars voor betaald. Dikke kus voor jou, vind je erg sterk dat je de knoop hebt door gehakt.
Pffff je hoort zoiets zó vaak! Ik kan er echt boos om worden, sommige egoïstische mannen. Heel veel sterkte!
jeetje wat vreselijk...maar ik zou ook niet bij hem gebleven zijn als ik jou was, allereerst mijn trots zou dat niet accepteren als ik zou blijven en indd het ruzien voor de kinderen is niets, dan maar alleen met je knullen en ik geloof best dat in een land als nl dat best moet lukken zo. succes
jeetje meis, is een hele stap...maar het gaat goed komen hoor! ik zeg altijd maar..liever gelukkig alleen...dan ongelukkig samen... suc6 !
Meid ik wens je heel veel sterkte en idd wat de meeste al hebben gezegt het ruzieen is ook niets. Maar je kan het wel zonder hem met je zoontjes. Nogmaals heel veel sterkte