Moet je eens lezen wie mij een e mail stuurde? Goedemiddag! Ik ben HR-manager bij een toonaangevend bedrijf. Ons bedrijf is betrokken bij de verkoop van onroerend goed in de Europese Unie. Graag nodigen we u uit om agent van ons bedrijf te worden in uw regio. Ons bedrijf is betrokken bij: - de verkoop van waardevol onroerend goed. - overnameverkoop van waardevol onroerend goed. - formaliseren van alle soorten documenten met betrekking tot onroerend goed. - verhuur van bedrijfsruimte voor magazijnen of fabrieken. - vele andere activiteiten. Het standaard honorarium is 60.000 euro per jaar + een commissie voor transacties. U kunt optreden als vertegenwoordiger voor een van de diensten die hierboven zijn beschreven in uw stad en ontvangt ook juridische en financiele ondersteuning. Een inleidende training van 40 dagen is verplicht. U kunt echter al meteen uw eerste salaris verdienen. U wordt begeleid door uw persoonlijke mentor en jurist. Na voltooiing van de training ontvangt u een certificaat. Schrijft u ons als u interesse heeft in ons aanbod en u ontvangt zo snel mogelijk meer informatie over een eventuele samenwerking. HUHUHUUH? Lijkt me mega fake. afzender ene Melvina Hannon HannuconMetixelvina@hotmail.com <LI id=rmic1_menu_utSeparator class=c_ic_menu_separator>
Absoluut MEGAfake!!!! Wat een belachelijke mail... Hoop niet dat er veel mensen zijn die hier in gaan trappen
die mail heb ik ook gekregen, vraag me af hoe ze aan mijn mail adres gekomen zijn. Neem aan dat hier niemand in gaat trappen..
Oh ja, zo'n mailtje kreeg ik een tijdje terug ook, vond 'm nogal vaag. Maar serieus...een hotmail adres??
ja als je beantwoorden doet dan zie je het adres. Heel vreemd en hoop zeker dat er niemand intrapt?! Maarja er zijn nog steeds gekken he.
Nou, als je zo'n groot bedrijf bent kun je je vast wel een eigen domein naam + daarbijbehorende e-mailadressen veroorloven Lekker nep dus...
Ook ontvangen, ik heb het ook gegoogled maar niets kunnen vinden. Inderdaad vreemd en ik denk ook supernep
oh ik krijg wekelijks van deze mailtjes van over de hele wereld op mijn zakelijk email adres! niet intrappen hoor! is vet fake!
Hier ook ontvangen, zowiezo krijg ik steeds meer dergelijke onzin mails....eerlijk gezegt krijg ik deze pas sinds ik zwanger ben en me heb ingeschreven bij diverse sites voor bijv. babybox enzo.... Beetje jammer, maar wat doe je eraan ?
Krijg ze ook wekelijks op het email adres van mijn bedrijf. Maar soms ook gewoon naar het huis adres (hoe zeg je dat?) van mijn bedrijf. Laatst zelfs een leuke rekening voor vermelding op een website waar ik nooit om gevraagd heb. Oplichters kennen vele gezichten, allemaal even brutaal
Laat me raden: die training die je verplicht moet volgen vooraf, kost je 'maar' een paarhonderd euro? Ik wou dat ík 't bedacht had!!!
Ik werk in een hotel en bijna wekelijks is er een bijeenkomst van een vreemd bedrijf. Die werken met een piramide systeem, je krijgt zo'n soort mailtje, als je daarop reageert krijg je een uitnodiging voor een bijeenkomst. Daar wordt je door een presentatie en vlotte prater overgehaald om mee te doen, want je zou geweldig rijk worden. Maar voordat je geld gaat verdienen, moet je veel geld investeren. En ze willen dan ook dat je mensen in je omgeving overhaalt om mee te doen. PURE OPLICHTING!! Het zijn ook altijd dezelfde mensen die er op af komen, want de meeste trappen niet in zo'n mail. Als ik ze binnen zie komen weet ik al dat ze opgelicht gaan worden.