wat gaaf leuk!!!wij zijn ook inverwachting van en 1 eigg tweeling was een hele verrassing 2 hartjes zien kloppen wij kwamen er achter met een echo van 7 weken en 6 dagen het gaat hartstikke goed ik heb nergens last van behalve nu gevoelige borsten en iets moeier veder niks echt geen klachten hoe is met jou????
Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties, super leuk! Het voelt nog steeds een beetje onwerkelijk.. Na zo een lange tijd te hebben gewacht, en dan ook nog 2. We weten nog niet of het 1 of 2eiige zijn. Als het goed is krijgen we dat volgende week te horen.. dus we zijn erg benieuwd. Verder voel ik me wel beroerd hoor, hahaha. Heb hier al wel medicijnen voor gekregen.. hou bijna geen eten meer binnen! (zelfs tijdens het autorijden niet ) Ik ben van mezelf erg smal (nooit boven de 50 kg gewogen, dat bedoelde ik dus of het wel allemaal gaat passen ) We hebben toch maar een foto gemaakt van mijn buik, dit was met 8,6 weken. Ging het bij de mama's ook zo als een tierelier? Nogmaals iedereen bedankt voor de felicitaties! Liefs!