Vreemde eigenaardigheden :)

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 19 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

haha ik denk 't ik vind het verschrikkelijk als die tegen de muur hangt. moet je hem van de muur afplukken. :(

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahahaha echt?
    nee als ik maar kan vegen! :D

3. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Patroeschka

Als iemand gepoept heeft en er zit nog n streep in het toilet, maak ik t schoon.

:p :p dat is echt nasty hahahaha

- ik peuter altijd in mn oren , kijk ook in andermans oren of er wat inzit
    - ik moet in ieder spiegel kijken waar ik voorbij loop , kan het ook niet laten ...
    - kan geen ' grote boodschap ' doen als er iemand in huis is , wie dan ook..

4. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Als ik naar de wc moet voor de grote boodschap dan moet ik altijd puzzelen..
    Eerst moet ik iets invullen voordat ik het eruit laat.. (lekker smakelijk hé)
    Soms erg lastig als ik geen oplossing kan vinden!

5. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    *Ik vind de geur van benzine heerlijk.
    *Als ik 's ochtends gelijk als ik wakker wordt uit bed stap krijg ik de hik (hoe bizar)
    *Als ik mijn neus gesnoten heb kijk ik altijd even in m'n zakdoek hoe de "vangst" is. :oops:
    *Alles moet bij mij recht liggen
    *ik ga alleen thuis op de toiletbril zitten. ergens anders ga ik er boven hangen

6. Janneke123

Janneke123 Actief lid

10 apr 2007
    148
    0
    0
    Ja, dat doe ik ook! :D

7. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    ff kijken wat heb ik .
    ik heb het ook
    -voor het slapen gaan het huis grondig na kijken(sloten enzo,gas uitdoen) ;)

-In de winkel moet ik langs de waspoeder,wasverzachter afdeling.
    moet altijd even ruiken).:rolleyes:

-als de was klaar is moet ik ook altijd ruiken bijna elk kledingstuk.

-Ik moet ontbeten hebben anders kan ik niet weg,ook al betekent het dat ik ergens te laat moet komen.:oops:

-Elke dag mot ik op deze site gekeken hebben anders voel ik alsof ik iets gemist hebt. :) :p

-In de douche moet ik de deur op een kiertje hebben, ben bang dat ik een keer flauw val(douche best warm)en vriend kan anders niet binnenkomen mocht er ooit wat gebeuren.
    :confused:

8. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    hahaha...lees echt met plezier dit topic :D
    Ok...mijn eigennaardigheden:

*Als mijn man een puistje heeft MOET ik 'm uitknijpen...maakt niet uit waar we zijn (bah bah bah hahaha)
    *Ik sorteer mijn smarties altijd op kleur en eet ze dan in een volgorde op (blauw, groen, geel, oranje, rood, bruin) (pfff ik ondhoud dat zelfs waaahaa)
    Ennn....ik eet ze in even getallen....dus als er 5 smarties liggen van 1 kleur dan eet ik er eerst 1 op zodat er 4 overblijven. Dit zodat ik 1 smartie altijd links en de ander rechts kan kouwen (hahaha had het nog nooit opgeschreven...maar zo vind ik mezelf wel heel raar :D)
    *en ik vind de geur van een pijp eruuug lekker ruiken...maar ook benzine en verf :D

Hahaha zal vast wel last hebben van meer dingen...maar voor nu is dit alles wel al raar genoeg hihi

9. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Hihi, bij mij MOET de deur juist dicht tijdens het douchen: heerlijk die damp. ik roep manlief of dochter ook echt terug als ze de deur open laten staan.

Verder moet ik altijd mijn wekker op eindcijfer 8 zetten als ik hem zet. :oops:
    8 Is mijn geluksgetal, liggend 8-tje is natuurlijk een teken van oneindigheid en heb het dus ook in mijn trouwring laten graveren (best duf want die ring zelf syboliseert precies hetzelfde :) ).
    Helaas moet manlief het ook van mij als hij zijn wekker zet! Haha.

Verder vreemde dingen. Tja, genoeg. Eh, ik til mijn tenen op als ik langs een lantaarnpaal rij :oops: :oops: :oops: .

Ik kan een soort kikkergeluid maken door lucht onder mijn tong vandaan te persen. Heel uniek (heb het nog nooit van een ander gehoord), maar verder totaal overbodig! :rolleyes:

O ja, en dat optillen van dingen met mijn tenen: doe ik ook. Maar ik doe op vakantie bijv, met blote voeten zo ook het raam open in de auto of de radio op een andere zender. Kan ik lekker achterover blijven leunen. Mijn man vindt het helaas erg storend!

10. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    De hik krijgen van een gekookt ei...

Met mijn rechteroog naar binnen draaien, dan trilt dat spiertje, heel onprettig gevoel, wel verslavend toch...

De geur van lijm en verf...

Het vloerkleed recht leggen...

Bij make-up opdoen: beide wangen, ogen etc. identiek (wat nooit lukt + geen gezichtshelft hetzelfde)

Ik heb wel 100 irritante tics. Dat van die tenen optillen bij een lantaarnpaal vond ik trouwens ook een goeie, ik weet niet meer wie dat schreef :)

Mijn vriend: alle tegeltjes tellen op een wc, waar hij ook is.

Mijn vriendin: na het douchen uit de douchebak stappen en dan opnieuw beide onderbenen afspoelen.

Iedereen heeft wel wat!

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik lig hier met mn dochtertje op schoot die lekker in slaap aan het dutten is. Ze wordt steeds wat harder heen en weer geschud van mijn lachen. Wat een geweldig topic is dit weer Patroeschka.

Mijn eigenaardigheden:
    M&M's op kleur opeten (hoeft niet zoals eerder geschreven met even aantallen, ik eet ze alleen links, een stuk normaler dus)

Bij het doen van een grote boodschap waar mensen me eventueel kunnen horen mn vingers in mn oren steken (als ik mezelf niet hoor, horen zij mij ook niet, heel logisch)

Bij het eten van een opgerolde pannenkoek eerst een hap van links, dan rechts, weer links enzo tot ie op is (natuurlijk moet de laatste hap links zijn maar dat goes without saying)

Ben erg benieuwd wat voor rare dingen mn dochter hiervan erft.

12. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    uuhhh even denken wat mijn eigenaardigheden zijn !

- Ik moet altijd met me hoofd onder de dekens liggen als ik slaap ( hoe warm het ook is )
    - Ik moet me eigen altijd 3 keer omkeren voor ik in slaap val.
    - Benzine, leer een lijm vind ik heerlijk ruiken.
    - Op het toilet zit ik altijd met de deur open zodat ik nog tv kan kijken.
    - voor ik de grote boodschap ga doen doe ik altijd wc papier in de pot.
    En de wc rol die hang bij ons regelmatig niet, die staat op de houder ( te lui om te verwisselen )

Ik geloof dat dit ze wel een beetje zijn !

Gr. C

13. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Hihihi, ik heb dit ook. Bij mij moet 'ie ook van de muur af hangen, maar eigenlijk meer omdat iedereen anders die muur erachter aanraakt (met vieze vingers :-# ). :)

14. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Leuk topic dit...

Uhh, ff denken... Oh ja, als ik in de auto als passagier zit moet ik van mezelf steeds met mijn ogen knipperen tussen bijvoorbeeld twee bomen in (en dan het liefst precies in het midden). Vreemd... zal wel een of andere psychische gekheid zijn...

Groetjes,
    Josien

15. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    hahaha......kom niet meer bij van het lachen, dacht dat ik gestoord was... ;)

Nu komt ie van mij:

-Als ik een scheetje heb gelaten MOET ik weten of ie stinkt
    -voordat ik in slaap val heb ik altijd mijn grote teen gekruist over die teen ernaast
    -als ik een velletje aan mijn lip heb moet ie eraf, kan ik niet tegen
    ook al gaat het daardoor bloeden
    -Britt heeft in haar kinderwagen een streepjesdeken en een lakentje
    die streepjes op de deken moeten gelijk lopen met de naad van het lakentje en ook exact overal even breed zijn...... :rolleyes:

16. Niet meer actief

Dat kan ik ook! Echt waar! Doe het wel eens als ik op bed ligt en manlief vindt dat vreselijk irritant! 8)

Iets neurotisch van mij:
    - Als ik de schone was in de kast leg/hang moet het achteraan aansluiten op de rest. Dus onderaan de stapel of achter aan de stang.

En dat smarties op kleur eten doe ik ook, ook altijd twee tegelijk, aan elke kant één.

Hihi, wat zijn we raar met zijn allen!

17. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    LOL dit heb ik ook! Raar iets he?
    Wat ik ook raar vind, is dat als ik onder de douche sta, en mijn ogen dicht moet doen (tijdens het haren wassen) ik me altijd voorstel dat er op dat moment een zombie voor me staat.
    Dan word ik bang en moet zo snel mogelijk dat sop uit mijn haar zodat ik weer kan kijken. (en er staat er nooit eentje :) )

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Jaaaaaaah, vooral als ik dan alleen ben... brrrrrrr. Dan denk ik dat er ineens een moordenaar kan staan ofzo.. Herkenbaar zeg!

19. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Geweldig dit topic

* Schone was ruiken als ik hem van de lijn haal
    * Benzine ruikt lekker
    * Draai altijd 2x voor ik slaap
    * Moet altijd een deken over me heen hebben, maakt niet uit hoe heet het is.
    * Kan mijn kleine teentjes beiden apart bewegen
    * Kan met mijn neus het neusje van een konijn nadoen
    * WC-rol moet altijd van de muur af, draai hem ook om als het niet zo is
    * Zit altijd met de deur open op de wc :(
    * Douchen doe ik ook met de deur open. Ik word duizelig van de dampen. Douche daarom ook nooit warmer dan 35 graden.
    * Ben administratief medewerker, maar thuis doe ik de administratie niet zo goed bijhouden :(
    * Velletjes van het verbranden of op mijn lippen, krabbel ik er altijd af.

Geloof dat ik het zo wel een beetje heb..... zijn er eigenlijk toch best wel veel :oops:

20. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    O ja, als ik terig kom van vakantie dan moet ik altijd eerst het door het hele huis lopen om te kijken of er niets is bijgekomen (hoe bedoel je vreemd?!)

Deel Deze Pagina