Vreemde ervaring bij de gyn.

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door flowergirl, 26 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowergirl

25 mei 2007
    12
    0
    0
    Axel
    Afgelopen dinsdag ben ik naar de gyn. geweest, ik wist niet beter of ik moest op tijd langskomen, omdat ik voor mijn zoontje 2 miskramen heb gehad.... De gyn. vertikte het gewoon om een inwendige echo te maken, dat deed hij niet zei hij... Hij maakte alleen een uitwendige, maar dat was echt heel erg vluchtig en natuurlijk was daar nog bijna niets op te zien.... Heb het hartje dus niet zien kloppen, wat voor een moeder juist geruststelling betekent! Hij nam ook absoluut niet de tijd voor ons, we stonden in 5 min. gewoon weer buiten!
    Heeft iemand dit ook meegemaakt? En wat zouden jullie doen in zo'n situatie?

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.201
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Nou ik heb zoiets raars nog nooit meegemaakt. Als ik jou was zou ik gewoon maandag bellen en eisen dat je een echo wilt (je betaald er zelf een hoop ziektekosten geld voor) en je legt uit dat je bezorgd bent omdat je al eerder miskramen hebt gehad.

gr vruchtje

p.s. succes het belangrijkste is altijd voor jezelf op te komen.

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Vind het een rare gang van zaken bij die gyn, zeker gezien je verleden. Die van mij is juist door mijn miskraam heel erg meelevend en toen ik die kreeg zei hij meteen dat ik de volgende keer al met 7 weken mocht komen om het hartje te zien en daarna mocht ik elke twee weken komen als ik het niet trok. Echt heel fijn. Nu ben ik alweer 11 weken en ben veel rustiger geweest door zijn manier van aanpakken. Ik zou het dus nog maar eens aankaarten want die stress is erg slecht voor je....

4. flowergirl

25 mei 2007
    12
    0
    0
    Axel
    Bedankt Me2 en Vruchtje24 voor jullie reactie...
    Ik heb besloten om morgenochtend meteen naar het ziekenhuis te bellen om te vragen of ik zo snel mogelijk bij een gyn terecht kan die WEL een fatsoenlijke echo maakt....want idd stress is erg slecht en ik wil echt weten of het goed gaat met hem/haar....

Groetjes Marijke.

5. lkm

lkm Actief lid

3 apr 2007
    142
    0
    0
    ijmuiden
    vind het ook een rare reaktie van de gyn zekers omdat je mk hebt gehad
    hierdoor heb ik juist meerdere echos tot nu toe allemaal inwendig en blijf ik ook mn hele zwangerschap bij de gyn onder medisch indicatie
    :rolleyes:

6. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Zoek een andere gyn! Dat is mijn advies.

Als het al 2x niet goed is gegaan mag er wel wat voorzichtiger omgespronen worden met jullie angsten en gevoelens, dat begrijpt zelfs een boer nog wel.

7. flowergirl

25 mei 2007
    12
    0
    0
    Axel
    Ik heb jullie advies opgevolgd hoor, heb toen naar de verloskundige gebeld en die zei dat ik dan idd maar beter een afspraak kon maken met een andere gyn. Dat heb ik dus gedaan en afgelopen maandag ben ik geweest... Fantastisch, we hebben ons beebje flink zien bewegen en het hartje klopte ook heel erg goed... Nu ben ik gerustgesteld...
    Bedankt allemaal voor jullie reactie, want zo zou het toch niet moeten gaan he...

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Goed zeg, en super dat je een mooie beeb hebt gezien. Valt een last van je schouders nu. lekker genieeten hoor.
    Wat zei die nieuwe gyn over de situatie?

Deel Deze Pagina