hallo allemaal, afgelopen dinsdag was het zover eindelijk de pretecho was zo benieuwd hihi alles ging fout de hele dag man lief was laat thuis van zn werk ouders zouden oppassen op de meiden zodat wij op tijd bij het echo bureau konden zijn (40 min rijden) ouders waren hier om 10 over 6 en moest er 7 uur zijn pfff zenuwen dus zitten we daar te wachten blijkt dat de mensen voor ons problemen hadden met de dvd die ging niet verder met branden dan 98 procent en of dat nog niet genoeg was toen wou de dvd er niet uitkomen zaten we dan zag het al helemaal voor me dat word niks straks komen ze vragen of we andere keer terug kunnen komen (werd ook aan de mensen voor ons gevraagd) uiteindelijk krgen ze de dvd eruit pff gelukkig. toen mochten wij ze vroeg ons of we wilden weten wat het zou worden me man en ik beide tegenlijk jaaaaaa graag hahahah ze ging kijken keek die andere vrouw aan en knikte naar mekaar toen kwam het het is een ..... meisjeeeeee ik helemaal blij ons derde prinsesje haha me man dacht een jongen en we hadden een weddenschap erover en ik had dus gewonnen hahaha toen wilde ze een 3d en 4d echo maken maar ons meisje werkte niet echt mee elke keer dr handjes voor dr gezichtje en dan zat ze weer met dr gezichtje tegen me placenta aan ze was verstoppertje aan het spelen hihi ook heb ik niet echt veel vruchtwater en dus kon ze toen ze even beeld had het niet echt scherp krijgen er werd ons gevraagd of we volgende week terug wilden komen om het nog eens te proberen ja tuurlijk zei ik geen probleem en ik hoefde nu ook niet te betalen wel jammer natuurlijk dat we nu geen dvd of foto mee kregen maar volgende week herkansing en heb dr toch even kunnen zien. groetjes
Ohh.. Super ! Lijkt me zo een bijzonder moment... Ik zou het met de tijd ook willen weten hoor, wat het word, tegenwoordig heb je qua kleertjes dat het echt óf voor een jongen is óf voor een meisje vind je niet! Nu kan je lekker gaan shoppen En ga je het aan je omgeving vertellen? -xxx-
hoi meid wat leuk een meisje en fijn dat je nog een keer terug mag komen wie weet laat jullie meid zich dan wel goed zien geniet ervan
leuk he een 3d/4d ik heb hem ook gehad met 23 wk. ik krijg ook een meid en ook zij was flink aan pesten, zowel handjes, voetjes en navelstreng voor het gezichtje, uiteindelijk naar een paar duwtjes op me buik ging ze er ff een beetje beter voor zitten en heb toch een paar fantastische kiekjes waar ik elke dag ff voor weg droom. (zie album) hoop voor je dat het appartaat volgende x weer gemaakt is want deze beelden wil je elke dag wel weer 1xtje terug zien
Fijn dat je terug mag komen. Wij hebben hem vorige week gehad, helemaal geweldig. Ze lag ook wel niet ideaal maar hebben genoeg kunnen zien.
Oh wow geweldig! en dan ook nog weer een dochter en ook nog twee keer! Kun jij me uitleggen wat het verschil tussen 3d en 4d is?
het was echt geweldig af en toe kon je iets van het gezichtje zien hihihi en het mooiste vond ik nog dat het mondje bewoog net alsof ze hele verhalen aan het vertellen was hihi ik hoop alleen dat ze aanstaande dinsdag iets meer van dr eigen laat zien ipv verstoppertje spelen hahahah. @lovewinnie echt hele mooie foto s meid geweldig om te zien bij mij konden ze het niet zo scherp krijgen mede ook omdat ik niet veel vruchtwater heb en de kleine lekker tegen me placenta aanlag met dr gezichtje en als ze even draaide dan had ze dr handjes weer voor dr gezichtje hahahah toch was het heel bijzonder en aanstaande dinsdag weer een herkansing
jaaaa vandaag weer pretecho gehad en ondanks dat de kleine meid zich niet volledig liet zien heb ik toch een mooie foto van dr gezichtje vanaf de zijkant en ook dr beentjes voetjes en een handje die duidenlijk te zien zijn foto s staan in me album ben zo trots