Het onderwerp zegt het al. Ik heb sinds een paar dagen zo'n verschrikkelijke jeuk aan mijn borsten. Loop constant te kratsen. Hebben jullie hier tips voor?
Met een speciale zalf of olie smeren. Ik heb er zelf ook wat last van, en ben helemaal blij met de zwangerschapsolie van weleda. Werkt ook meteen tegen striae! Sterkte!
jaaaa dat is echt vervelend,ik heb ook de hele dag jeuk en het is nu niet meteen een plekje waar je in het openbaar aan kan gaan krabben, ik smeer me sávonds voor het slapen in met een dikke babyolie van zwitsal,maar weet niet of het nu direct helpt tegen de jeuk,maar het houd de huid een beetje soepel
Als het goed is helpt de olie of zalf juist tegen de jeuk door dat het de boel soepel houdt. De jeuk wordt namelijk veroorzaakt door het oprekken en dus dunner worden van de huid. Als je gaat krabbelen vererger je het... Dus inderdaad lekker blijven smeren1
Vreselijk die jeuk!!! Mn borsten jeuken zo verschrikkelijk erg.... met zwangerschapsolie masseren na het douchen
Allemaal super bedankt voor de antwoorden. Ik heb babyolie staan dus zal het eerst daar eens mee proberen.
Ja daar heb ik de laatste dagen ook veel last van. Vooral mijn tepels jeuken heel erg, deze zijn dan ook al veel groter geworden dan ze waren. Ik zal ook eens beginnen met smeren als dat echt helpt. Smeren jullie je buik ook al in? Die van mij is wel al gegroeid, maar nog niet super ofzo. Is het dan al nodig om te smeren? Liefs Puck.