vreemde gedachtengang? verjaardag

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 7 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik word al jaren over geslagen hahaha
    nee mijn zwanger heeft mijn vriend niet gebeld vorige week en kreeg dus vanavond deze rede voor zijn voeten moet zeggen dat ik het een beetje vreemd vond

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    minimaal sms

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Ik sms mn familie of naaste vrienden meestal op de dag zelf en zet een krabbel op hyves

4. Dana

Dana Niet meer actief

ja ik bel dan wel even om te feliciteren of ik stuur een kaartje maar dat doe ik alleen bij directe familie zoals ouders en broers/zussen, meestal neem ik bij de eerstvolgende gelegenheid zelfs nog een kadootje mee maar goed dat doen ze ook voor mij als ik het niet vier.

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Misschien is dat het verschil tussen mannen en vrouwen?! Hier reageren nu voornamelijk vrouwen en ik kan me voorstellen dat daar toch wel een verschil zit. Als ik naar mijn vriend kijk, moet ik hem ook altijd helpen herinneren dat ie even moet bellen!

6. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Ik denk altijd maar behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wil worden.

Ik zou dus wel even bellen. Er is geen feestje voor nodig om iemand te feliciteren.

7. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou sms'en en een digi kaart sturen mss wel een cadeautje aan huis laten leveren

8. Skye

Skye Niet meer actief

Dan bel of sms ik!!

9. Gravid

Gravid Niet meer actief

Heb je helemaal gelijk in!
    Maar er zijn grenzen natuurlijk, het moet niet steeds van 1 kant blijven komen als je van de andere kant niks hoort!

10. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik vind het idd een rare reden, maar zoals al iemand zei, misschien zijn mannen daar anders in.. Wat vind je vriend er zelf van?

11. Bri

Bri Niet meer actief

Ik bel of sms meestal wel, maar soms ook niet.
    Sowieso niet bij al mijn broers en zussen (heb er nogal veel) maar zelfs bij degenen die het dichtst bij mij staan denk ik er soms helemaal niet aan. Ik vind het ook nooit erg als ze niet aan mijn verjaardag denken, het hele verschijnsel 'verjaardag' vind ik gewoon niet superbelangrijk bij een volwassene.

Alleen m'n moeders verjaardag sla ik nooit over. Zij vindt het wél belangrijk en is heel trouw in het onthouden van alle verjaardagen (9 kinderen, 6 schoonkinderen, 17 kleinkinderen, 4 achterkleinkinderen).

12. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik zou even bellen of smsen en een krabbeltje op hyves sturen. Maar als het echt om een broer/zus ging, ging ik sowieso ook even langs, ondanks dat hij/zij de verjaardag niet zou vieren. Vier mijn verjaardag ook niet meer maar zal het wel erg vinden als mijn zus niet even langs kwam om me te feliciteren en een kop koffie te drinken.

13. adi

adi Niet meer actief

Mijn zusje viert haar verjaardag alleen met vrienden (gaan dan stappen), maar ik bel haar meteen 's ochtends, stuur haar meestal zo'n digitaal kaartje of schrijf iets op haar facebook. En ik koop altijd een kado voor haar.
    daarvoor hoef ik niet naar een feestje te komen, ze blijft mijn zusje.

14. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik bel eigenlijk altijd wel, zeker als het naaste familie is.
    Verder wel sms, hyves, facebook etc..
    En sowieso bij mijn zusje/zwager, ouders, schoonouders en andere zwagers/schoonzussen komen we dan wel een bakkie doen ook al word het niet echt gevierd.

15. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Ik bel ook altijd even of stuur een kaartje of een sms, mijn jongste broertje en zusje vieren alleen nog met eigen vrienden hun verjaardag en willen daar geen volwassenen bij dus dan doe ik het zo. Meestal geef ik ze later nog wat geld in een envelop.

16. mama van JS

mama van JS Niet meer actief

ik bel ook altijd wel even eigenlijk.

Zoals iemand eerder al zei, niet vieren betekent niet dat het gelijk vergeten moet worden

17. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Ik vier mijn verjaardag ook niet, om de dood eenvoudige reden dat het mijn dag is en ik echt mensen geen koffie ga inschenken en het na afloop nog zelf moet opruimen ook... nee hoor ik verdwijn in een sauna en verwen mijzelf tot in de puntjes!

Na afloop vind ik het wel erg leuk om telefoontjes/smsjes/krabbels etc. te lezen hoor! Gewoon doen dus!

En tegenwoordig krijg ik van de mensen die ik ken al tegoed bonnen van de sauna voor ik jarig ben hahaha Ik ben blijkbaar erg voorspelbaar.

Deel Deze Pagina