Vreemde geluiden..... strange noise 2012

Discussie in 'De lounge' gestart door butterfly24, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    heb de rest niet gelezen maar ik wil alleen even reageren op het feit dat je schrijft dat de Maya's voorspeld hebben dat de wereld 21 dec. 2012 VERGAAT...maar dit is een misverstand: toen hield hun kalander gewoon op. zij leefden in cycli, elke cyclus eindigde en zo zou dat ook op 21 dec. 2012 zijn...ik geloof dus niet dat dan het einde van de wereld is!

ik denk wel dat we een ander soort tijdperk gaan krijgen. qua aarde en natuur is dat al duidelijk maar ook mensen gaan anders denken...er zijn twee richtingen: alles voor het geld en materialisme en aan de andere kant drang naar spirituele kanten van het leven...daar geloof ik dus meer in dan het einde van de wereld!

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ze zeggen toch niet voor niets This is the end of the world as we know it. :)

Ik heb op mijn Facebook gevraagd wie het geluid ook gehoord heeft en de enige reacties tot nu toe zijn:

- het enige verontrustende geluid wat ik gehoord was, was mijn wekker
    - ik heb een trompet gehoord toen ik op de wc zat

:D:D:D

3. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ja, ook ik hecht meer waarde aan het voorspellende karakter van de songteksten van R.E.M., inderdaad!

Brrrr....

:p

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Volgens Einstein bestaat tijd helemaal niet, ook nu niet. Alles is er al tegelijkertijd.
    Dus ja, dan wordt het wel heel ingewikkeld of juist heel simpel. De wereld vergaat ooit, dat weten we zeker, (denk aan de zon!) maar dat een volkstam van lang geleden de datum kan voorspellen is voor mij echt complete onzin.

5. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Mijn nieuwsgierigheid was ook gewekt en ben ook gaan luisteren op you-tube. Uiteindelijk kwam ik bij een film uit waar ook dat geluid word gebruikt.... hmmm tja...

Deel Deze Pagina