gisternacht rugweeen gehad kan dat zo vroeg ???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sila24, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hey meiden,

gisternacht werd ik wakker door rugween..gelukkiig was mijn man er hij heeft beetje gemasseerd enzo maar duurde echt 10 minuten ofzo en toen ging het weg..kan ik zo vroeg al weeen gehad hebben? dat kan toch niet

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dat kan dus wel. Ik zou als ik jou was ff contact met je gyn opnemen.

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

met mijn verloskundige bedoel je?? kan het erg zijn dan :)

4. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Weet je zeker dat het weeen zijn? Ik zie dat je 26 weken bent en vaak wordt het nu gewoon lastig voor vrouwen en is het meer gewone erge lage rugpijn!

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Of het echt weeen zijn weet ik niet dus of het echt kwaad heeft gekund weet ik niet. Feit is wel dat er soms kinderen veel te vroeg worden geboren. Daarom is het aankaarten bij je gyn of in jouw geval je verloskundige wel belangrijk. Als je echt denkt dat het weeen zijn geweest kan het geen kwaad om ff te laten kijken of je nog wel mooi potdicht zit. Ik zou zeker geen risico's nemen op dit termijn.

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@lisa ik vermoed dat het weeen waren omdat ik nooit eerder zulk pijn heb gehad in mijn rug maar echt zeker weet ik niet omdat ik nooit eerder heb gehad

7. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    WW met 26 weken? Ja dat kan erg zijn! Je kindje is nog amper levensvatbaar :S Het kan wel, maar je kindje moet vooral binnen blijven tot minimaal 37 weken. Dus weeen hebben met 26 weken is niet goed. Bel even met je vlos.
    Hopenlijk is het gewoon rugpijn en niets ernstigers! :D

Liefs, Janneke

8. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oke dan ga ik zometeen bellen nu hebben ze lunchpauze denkik om 1 uur ga ik bellen

9. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    bellen met de vk! en vooral niet wachten of twijfelen...
    je moet het zekere voor het onzekere nemen 'helemaal omdat je niet zeker weet wat je hebt gevoeld!!

sterkte!

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    idd tis niet goed als je kindje nu al aanstalten maakt om te komen. Ik zou ook effe de vlos inlichten.

11. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    817
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    heb ik ook gehad afgelopen weken
    het kan zijn dat je baby op een zenuw lag te drukken met zijn hoofd
    maar idd toch maar eventjes bellen met je vk

12. Sila24

Sila24 Niet meer actief

maar zal ze dan de onderkant ook gaan bekijken ..ik schaam me beetje ?? ik kan de laattste tijd ook niet helemaal goed ontharen meer

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

boeien!!! die zijn echt wel gewend hoor. Liever dat je ze slecht onthaarde onderkant ziet dan dat je dadelijk een babytje al hebt die veelste vroeg geboren is

14. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Ik zou zowiezo bellen (je weet maar nooit), maar je hoeft zeker niet het ergste te denken!
    Ze zullen een inwendig onderzoek doen en je zal een half uurtje aan de ctg scan liggen normaal gezien!

15. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hahaha lolbroek ;)

Ik ben na vele vervelende onderzoeken en behandelingen zwanger geraakt. Ik kreeg regelmatig inwendige echo's terwijl ik ongesteld was, op dag 2 of 3. Dus dat was een lekkere ranzige bende. Denk dat als gyn's daar tegen kunnen, ze ook wel tegen een behaarde doos kunnen ;)

Als het goed is zal je verloskundige je doorsturen naar het ZH voor een echo. Bij een inwendige echo kunnen ze je baarmoederhals opmeten. Lijkt me wel verstandig als het vermoeden bestaat dat je weeen hebt gehad.

16. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik meen te weten dat rugweeen niet op de CTG zichtbaar zijn.

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ohja en nog iets tijdens die 'weeen' voelde ikde baby nog wel druk aan het bewegen in mijn buik

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zoals iedereen zegt: gewoon even de verloskundige bellen en vragen naar haar mening.
    Wij kunnen wel van alles en nog wat tegen je zeggen, maar wij zijn geen deskundigen. En stel je voor dat er wel wat aan de hand is.
    Bellen hoor!

En je niet schamen voor je onderkant. Ook ik kan me lastiger scheren, maar dat is nog niet het ergste. Ik heb juist last van aambeien en dat zal er vast niet fraai uitzien. Maar dat kan mij echt niet boeien hoor als mijn vlos ze ziet hangen.

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik ga zo bellen ben nu best bezorgd geworden :S :(

20. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Ja, dat klopt inderdaad wel! Maar meestal als je rugweeen hebt, gaan die gepaard met buikweeen (kan ook hele lichte buikweeen zijn) dus ik vermoed dat ze wel even aan de ctg gaat (dat zou in Belgie allesinds zo zijn) maar ben het niet zeker!

Deel Deze Pagina