Centrum materna

Discussion in 'Zwanger worden' started by TessMe, Mar 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TessMe

TessMe Niet meer actief

Toen ik dit in de zoekmachine typte zag ik dat er nog niks over geschreven is hier..
    Wie gebruikt deze vitamine?
    En wat kan je beter nemen met of zonder DHA?

2. door83

door83 Lid

Jan 30, 2009
    44
    0
    0
    hallo,

Wat toevallig dat je dit vraagt! Ben hier van de week ook mee begonnen, omdat mijn man hier mee thuis kwam! Maar ben ook erg benieuwd naar ervaringen enz? heb al wel gegoogeld maar kon er niet echt iets over vinden! Bedankt voor je vraag, ga zeker mee lezen!

groetjes!

3. TessMe

TessMe Niet meer actief

Hoi door,

Heb je al wel op de site van centrum materna gekeken? Daar staat kwa info ook erg veel. Maar ik wilde ervaringen horen van mensen.. Bevalt ie jou goed? Ik slik nu pilletjes met alleen foliumzuur en wil er ook andere vitamine bij.. Vandaar centrum.

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    Stond er van de week ook mee in mijn handen.

Soms vind ik het wel moeilijk om te kiezen.

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

is dit een speciale zwangerschapsvitamine?

als je zwanger bent mag je namelijk geen gewone vitaminetabletten slikken omdat hier teveel vitamine A inzit wat aangeboren afwijkingen kan veroorzaken

ik gebruik dagravit voor zwangeren vrouwen/vrouwen die borstvoeding geven.. hier zitten ook alle vitaminen in + foliumzuur
    de prijs valt ook mee
    ( 100 stuks voor iets meer dan 10 euro)

liefs Daantje

6. SeaShell

http://www.centrummaterna.nl/materna

het is idd voor vrouwen die zwanger zijn/willen worden

hier staat toch de info op + de bijsluiter :D

of zoek je ervaringen van meiden?

liefs Daantje

7. SeaShell

dit is de site van dragavit, kun je ook kijken hoeveel van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid je binnenkrijgt met die vitaminen;

http://www.dagravitmamaenbaby.nl/mb/nl/ ... _baby.aspx

ook zit er in deze vitaminetabletten metafolin

De enige met Metafolin®, de natuurlijke, actieve vorm van foliumzuur
    Dagravit Mama & Baby bevat als enige naast foliumzuur ook het bijzondere Metafolin®. Foliumzuur wordt in het lichaam omgezet voordat het door het lichaam opgenomen kan worden. Deze omzetting verloopt niet bij iedereen even efficiënt. Daarom heeft Dagravit Mama & Baby Metafolin® toegevoegd. Metafolin® is de natuurlijke, actieve vorm van foliumzuur en dat betekent dat deze vorm niet meer omgezet hoeft te worden en dus direct beschikbaar is voor opname in het lichaam. Je kunt Dagravit Mama & Baby langer blijven gebruiken. Dus ook als het niet meteen lukt om zwanger te worden, kun je deze vitamine gewoon door blijven slikken

8. foofur1983

Dec 2, 2008
    58
    0
    0
    Ik gebruik deze sinds ik weet dat zwanger ben.
    Volgens mij is het geen complete multivitamine maar de foliumzuur is wel de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid.
    Ik heb deze gekozen omdat ik de gewone centrum ook had en die kon je door de helft breken en deze ook.
    Anders krijg ik ze echt niet door mijn keel.

Je zou het beste gewoon advies kunnen vragen bij de drogist welke het beste is.
    Welke het meest compleet is.

9. manuelah

manuelah Lid

Nov 18, 2007
    78
    0
    0
    meeden
    ik heb het vandaag net gekocht en was eigelijk benieuwd naar de ervaringen.
    normaal slik ik ook gewoon alleen foliumzuur maar hier zat meer dingen in zoals vitamines en visgehalte dus dat was wel beter dan foliumzuur zelf.
    ga het zeker proberen.

10. door83

door83 Lid

Jan 30, 2009
    44
    0
    0
    bedankt TessMe,

Nou ik slikte hiervoor ook alleen pilletjes foliumzuur, maar mijn man kwam hier mee thuis, omdat er ook de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid vitaminen in zit + capsule visolie..
    ik kan nog niet echt zeggen of het bevalt, omdat ik er van de week pas mee begonnen ben! Ook heb ik een aangebroken doosje etos zwanger worden in de kast staan, maar ben hier mee gestopt, omdat ik nogal verschillende ervaringen hier over hoorde!
    Zelfs het ontregelen van cyclus enz.. nou en dat is niet iets waar ik op sta te wachten haha..

Share This Page