Maansteen stuk gevallen.... ongesteld geworden!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Rena, Sep 5, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rena

Rena Actief lid

May 15, 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Heel vreemd... zondag avond viel m'n maansteen op de grond: stuk!! #-o En maandagochtend werd ik ongesteld!! En dit terwijl ik dus sinds mei niet meer uit mezelf ongi was geweest en eind juli met behulp van provera. Ik heb de steen ongeveer 2 weekjes gedragen. Zal hij z'n werk gedaan hebben en daarom stuk zijn gevallen...? :-k Ik had hem gekocht met de hoop dat het zou helpen m'n ongi op te wekken....

2. pammy

pammy Actief lid

de steen heeft inderdaad een stukje van zijn werk gedaan
    de steen heeft natuurlijk verschillende dingen waar hij voor werkt en een daarvan heeft ie gedaan

3. Rena

Rena Actief lid

May 15, 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ja daar geloof ik dus ook echt in!

4. Esmeralda

Esmeralda Actief lid

Apr 27, 2006
    147
    0
    0
    Babyleidster
    Alkmaar
    Ik hoop het voor je! Het zal mij, als stenendraagster, in ieder geval weer frisse moed geven!

5. lucky

lucky Actief lid

Jun 22, 2006
    494
    0
    0
    waar kan je deze stenen eigenlijk kopen? Groetjes lucky

6. Rena

Rena Actief lid

May 15, 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb hem bij een winkeltje bij ons in het centrum gekocht (naja wat een centrum Beverwijk heeft dan ;) ). Yedaki. Daar hebben ze dingetjes als wierook, van allerlei soorten stenen etc etc. Verder iets landelijks zou ik eigenlijk niet weten... sorry! :-k

7. lucky

lucky Actief lid

Jun 22, 2006
    494
    0
    0
    Wat is de functie van de maansteen, of het idee eromheen, ik wil alles proberen, groetjes lucky

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

ga denk ik ook maar ns naar beverwijk....
    ;)

9. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    De maansteen heeft als functie je cyclus te regelen, waardoor je dus beter vruchtbaar bent...

Sommige meiden denken dat de maansteen je sneller zwanger zal maken...op zich is dat ook wel zo want als je een onregelmatige cyclus hebt dan helpt de steen die cyclus regelmatiger te maken...en dat bevoordert zwangerschap...

Echter als je al een regelmatige cyclus hebt is het niet verstandig de steen te dragen...want de kans is dan dus groot dat de steen je cyclus ontregelt...

Ik heb er ook een gedragen en werd een dag eerder ongesteld...mijn ei was ook een dag eerder...

Ik moest de steen weggooien van *mijn* medium...

Share This Page