vreemde gewoonte?

Discussion in 'De lounge' started by sorien, Aug 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sorien

sorien Actief lid

Apr 3, 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik heb echt een vreemde gewoonte dat is tanden knarsen pfff.
    nog meer dames met een vreemde gewoonte?

2. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Nee, mijn vriend wel s'nachts, hoogst-irritant! :)

Of nou ja... Ik controleer echt Een paar keer het gasfornuis en andere dingen met stekker in de keuken voordat ik ga slapen :)

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Zelfde als JosieJ, en als ik dat niet doe ga ik in bed liggen denken: Shit, had ik het gas nu uitgedraaid? En dan MOET ik gaan kijken.

En nog een rare gewoonte: Bij de McDonalds bestel ik 2 hamburgers en een grote friet, dan dump ik het vlees van die hamburgers bij mijn man op z'n burger (ÜBER-burger dan dus) en ik beleg mijn broodjes met friet haha.

4. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Hier. Ook de verschrikkelijk irritante manier van alles te moeten checken..:
    Soms word ik er zooo moet van
    Met deze dagen wel 5x voelen een mn zoontje voor ik naar be ga /slaap
    Voordeur checken
    Balkon deur

En noem maar op..
    Soms word k er gek van :p
    Owja als ik ga poepen en ik veeg het af pak ik pcies 4 velletjes en vouw deze dan 2x dubbel voor ik veeg

5. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ik check ook alle deuren. Als ik ergens met de auto ben en ik schiet de deur op slot dan voel ik ook nog voor de zekerheid, een paar meter verder twijfel ik dan weer en dan ga ik soms weer terug...zucht... O ja... Ik kijk ook altijd drie keer of de handrem er op staat....bij twijfel ga ik ook terug...

6. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Hah jep hier ook..
    Check ze alle 4(de cv is kapot grr) om vervolgens NOG een rondje te lopen haha

7. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Dat van de velletjes doe ik niet per vier stuks, maar hij MOET wel recht afgescheurd zijn! Anders ga ik net zo lang door met afscheuren tot het goed is :)

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    lol heb je ff? mn man wordt helemaal gestoord van me :D heb een lichtelijke OCD zegt ie en soort van smetvrees. zelf vind ik t reuze meevallen hoor. ja ik raak niks int openbaar aan zoals leuningen of naar openbaar toilet gaan. ik raak het douche putje niet aan, mag hubby schoonmaken. idem met de wasbak als mn man weer eens zijn bord met etensresten erin dumpt en t gootsteentje dan weer verstopt zit. bah! een even aantal wc papiertjes, wc rol moet met dichte kant naar voren hangen. o joh zo kan ik nog wel een uurtje door gaan :p

vroeger was het véél erger. 3x per keer mn handen wassen(lees: schrobben) niet op lijnen lopen tussen de tegels. alles 3x checken, deur op slot? raam dicht?

....

9. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

Apr 3, 2012
    1,379
    0
    0
    ik doe mee! Mijn tic is dat ik al-tijd van die losse velletjes in mijn wang heb zitten. Als ik mij concentreer (zoals nu, betrap mijzelf erop terwijl ik het typ :D) zit ik die losse velletjes los te knabbelen. Maar omdat ik het dus meerdere keren op een dag doe geneest het nooit eens echt goed. Tandarts heeft me er ook al eens naar gevraagd en wist me te vertellen dat er best veel mensen zijn die deze tic hebben. Een van jullie toevallig ook een losse-velletjes-knabbelaar?

10. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Als ik bv chips eet, eet ik er 4 en begin dan weer opnieuw met tellen in mijn hoofd. 1,2,3,4 en opnieuw.

Heb altijd handalcohol in mijn tas zitten. Moet altijd 3x checken of mijn auto echt op slot zit. Als ik twijfel loop ik weer naar beneden :)
    Oh ja en ik moet altijd aan schoon opgedroogde was ruiken.

Wc papier met dichte kant naar voren doe ik ook. Als ik bij mijn ouders ben en mijn vader heeft het bv andersom gehangen doe ik het opnieuw. Mijn moeder heeft dit trouwens ook.

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik moet alle foto's die ik maak, films die ik maak, etc direct nadat ze gemaakt zijn op meerdere externe harde schijven + pc's en laptops zetten, en dat minstens 1x per week

Waarom? Omdat ik oa hier op ZP en om me heen hoor dat ze ineens alle foto's/films van hun kinderen kwijt zijn omdat de enige pc waar ze het op hadden staan crashed, daar zou ik echt maanden van wakker liggen, daarom dus op ongeveer 7 laptops/pc's/HDDs en bij iemand anders voor het geval er bijv brand zou zijn

Ik hecht er namelijk heeeel veel waarde aan

Dwangmatig? Ja. Maar zo hoef ik niet bang te zijn dat ze kwijt raken en dat geeft me een gerust gevoel :)

12. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    @ noukje

CHECK! Haha

En niet eens perse losse velletjes maar 'kauw' ook gewoon op mn wang/binnekant lip

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    foto's: potverdorie DAT zou ik vandaag dus gaan doen. heb hier 70GB aan foto's en filmpjes van de kids op laptop staan. kga t morgen écht écht écht doen! zitten namelijk de geboortefilms en foto's bij die nog nergens anders opgeslagen zijn. hoe dom kan ik zijn, vraag er nog net niet om of mn laptop mag crashen pff

o en chips eten, ik eet alleen kleine chippies. als er een grote tussen zit(bij Chees Onion ofzo) dan geef ik die aan mn man

oe en oranje dingen eet ik niet. bij M&M's bijvoorbeeld. ik donder die er altijd uit en die krijgen hubby en mn zoon :p

14. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

Apr 3, 2012
    1,379
    0
    0
    HA! Yes! Had de tandarts dus toch gelijk :D

15. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Dat van die chips doe ik ook!! :)

16. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    3,499
    0
    36
    Oehh door het tanden knarsen heb ik echt problemen met mn kaken gehad! Kreeg mn mond niet meer open haha. Toen een jaar met een bitje snachts geslapen, en toen was het over met mn kaak, en met mn geknars :p

17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Meerdere keren per dag m'n tenen knakken, anders voelen ze zo strak aan.
    Vooral na een lange werkdag, heerlijk m'n tenen een keer of 4 achter elkaar knakken!

Vleeswaren moet ik aan ruiken!

Heb er nog wel meer, maar dan ben ik morgen nog niet klaar.

18. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

Dec 5, 2011
    659
    0
    0
    Ik prak mn gehaktbal altijd en en roer er dan ketchup doorheen en dan eet ik het op met een lepel :D

19. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    3,499
    0
    36
    Oehhhh over die tenen knakken mijn vriend doet dat ook ik word er gek van haha

20. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    En t is toch zo lekker!! :) :D :)

Share This Page