Donuts! Vooral als ik aan het werk ben, dan moet ik vaak gewoon even langs de AH voor een pak donuts. Oh zo slecht, maar oooooooooohhhh zo lekker! En gelukkig ben ik nog maar 2 kilo aangekomen
Erg veel zin in frituur, pizza en spaghetti met carbonara saus. Terwijl ik normaal echt van het gezonde ben....
Dit topic is niet goed voor mij! Ik merk echt dat ik overal zin in heb waar ik over lees/iets van zie op tv, etc. Ik las vanmorgen ergens iets over tosti's met kaas. Daar heb ik er dus een stapel van op vanmiddag Verder ruik ik normaal niet zo gek veel, maar nu! Ik vind post en folders zo goor stinken!! En de kattenbak en de vuilnisbak *walg* Zijn natuurlijk ook geen hele lekkere dingen ofzo, maar normaal heb ik daar toch niet zo gek veel problemen mee. Verder idd vet eten, liefst elke dag patat met kroketten, jummmm! Op het moment dat ik het opeet vind ik het niet eens geweldig, maar de gedachte er aan...
CHOCOLA CHOCOLA EN NOG MEER CHOCOLA!!! At ik nooit als dieetfreek! Nu kan ik niet zonder! Heerlijk als ontbijt beschuit met hagelslag!
In de eerste maanden toen ik misselijk was, groene appels en grapefruitsap. En nu, zuivel, melk, kaas en yoghurt. Ik ga er vanuit dat mijn lichaam het nodig heeft ofzo?
Jeetje zeg, jullie hebben in van alles trek en moeten het dan ook echt eten of wat dan ook.. Ik heb echt nergens last van Mensen vragen me wel eens of ik al trek heb in gekke dingen.. augurken met slagroom.. Nou nee dank je ik walg van t idee hahaha. Gek is dat.. zou dat nog kunnen komen?
Haha, wat een hilarische gewoontes! Hier heb ik al een aantal dingen versleten: Appelsientje rood fruit, die ik nu niet meer hoef. Broodje knak met heeeel veel mayo (ook al weer klaar mee) Patat met heel veel mayo of sate saus van 1 bepaalde snackbar (terwijl ik helemaal niet van patat houd...) Al heb ik daar nu ook weer genoeg van haha Pure chocola met hazelnoten, liggen nu op mn werk in de la te liggen Ik heb nu wel een beschuit met vruchtenhagel tik, en capri sun multivitamine, heerlijk! Oja en 's nachts droom ik heel erg, ook over eten. Kip tandoori (van z'n knorrig pakje) ik MOEST die gewoon eten (eten we nooit!) Was net zo lekker als in m'n droom haha
Hahaha! Leuk topic dit! Ik zit nu in mijn bolletje van de bakker met vruchtenhagel periode! Ook pure vlokken vind ik heel lekker weer ineens En ik eet mij de laatste week al helemaal gek aan de drop en mint parels, zo erg dat ik al twee keer naar de snoepwinkel ben gereden voor een nieuwe zak Gelukkig heb ik een zeer lage bloeddruk op het moment... Ook heb ik een Werther's caramel periode gehad.. Natuurlijk de chocoladepepernoten waar ik geen nee tegen kan zeggen.. MacDonalds was soms ook een MUST als ik onderweg was, terwijl ik dat daarvoor helemaal niet had.. En 's avonds op de bank kan ik elke avond zo een zak chips leegeten als ik niet oplet.... Laatste controle was ik nog maar 1 kilo aangekomen (gelukkig!) Het vervelende is dat tijdens de zwangerschap er nu heel erg zo'n stemmetje in mijn hoofd blijft hangen die steeds zegt: "Werther's, Werther's, Werther's" tot ik daadwerkelijk dat te pakken heb om te eten. Zelfde voor al die andere cravings
Eerste periode alles wat vet was. Ik ging over me nek van een bruine boterham maar een groot bigmac menu met alles erop en eraan hield ik binnen. Toen had ik een sinasappelsmaakjes verslaving waar ik nu dus echt ziek van word. En nu vind ik Kroketten errug lekker. Ik was altijd erg van de chocolade en nu doet het me niets meer. Ow en ik heb ook nog een periode gehad dat ik manlief midden in de nacht het bed uit trapte om pannenkoeken met heeeeeeeel veeeeeeel stroop te maken.
Kroketten. Moest en zou ze hebben. Als ik ze nu zie, kan ik niet geloven dat ik daar nou zo'n trek in had. Eet ze nu ook bijna niet meer
Zo grappig om te lezen Ik heb de eerste periode echt een zout periode gehad, friet, chips, Mac, kaas.. Toen werd het weer chocola (lustte ik in het begin niet, alleen kinderchocola) en nu vind ik alles lekker Maar wat wel het raarste is is dat ik helemaal gek ben van VERSE jus d'orange en dat lustte ik echt totaal niet voor ik zwanger was.. Liters kan ik nu op!
hou op schei uit... hihi en dan ook nog van die ongezonde dingen ( had ik bij mijn vorige zwangerschap ook al) ik ben verslaafd aan mac donald's ineens dol op coca cola en heel veel trek in chocola... maar mijn avondeten vind ik echt smerig ( ik eet het wel, omdat het gezond is... maar als ik het zou kunnen overslaan graag!) verder word ik ook niet goed van de lucht van vlees en vlees braden etc... ik hoef nu dan dus ook echt geen vlees wat in de croma is klaargemaakt... eet normaal al niet echt veel vlees ( vind het gewoon niet zo lekker) maar nu vind ik het ronduit smerig! ik hoef mijn vega burgers ( die ik normaal als vleesvervangers eet) nu ook niet bleh, hihi... stom he... word waarschijnlijk weer hard lijnen voor mij na de bevalling! groetjes riniti
ps... ben wel heel blij dat ik niet de enige ben zie ik whahahaha, echt grappig, het lijkt wel of iedereen er last van heeft en dan vooral allemaal zo lekker ongezond!
Haha ik rook ook de eerste 21 weken toen ik misselijk was alles, vroeg zelfs aan iedereen zeg, heb jij zweetvoeten??? hahahahaha Ik heb een hele tijd trek in cola gehad, dat is nu iets minder... Heb nu veel trek in kaas...
Ik eet al sinds het begin van mijn zwangerschap ook geen vlees meer.... Kan het niet luchten of zien bbbbbbrrrrrr
stom he?? ik had het bij mijn vorige zwangerschap ook al zo erg... het enige vlees dat er bij mijn in gaat is dat van de mac echt schaamteloos hihi... maar ja, het zal wel...
Hihi, ik ben ineens gek op gezonde dingen, een sinasappel gaat erin als gebak. En echt gebak wordt ik misselijk van. Was gek op chocola maar eet nu liever hartige dingen, had vOrige week zomaar trek in kroket en ben gek op lichte soepjes. Dronk dagelijks karnemelk en nu melk 0-0 Wat hormonen wel niet doen
(Broodje) kroket met mayo mag je me nu de hele dag voorzetten Maar ik geef er niet vaak aan toe hoor, geen zin in al dat vet ook al zit ik pas weer op mn startgewicht ik vind het gewoon ongezond voor mn lijf. Heb HG (gehad) dus moest er eerst weer 8 kilo ofzo aan eten Ik heb trouwens wel dat ik als ik ergens zin in heb en besloten heb het te gaan eten, het ook NU NU NU moet hebben, dan word ik echt misselijk als ik het niet krijg, dat is wel irritant.