Hoe hebben jullie je man of vriend verteld dat je zwanger bent ? Dacht die heb ik hier nog niet gezien die vraag ☺️
Hehe, wij waren aan t proberen, dus toen ik een heel licht streepje op de test zag heb ik hem wakker gemaakt, zn bril aangegeven en gezegd dat-ie moest kijken
Ik heb gezegd dat ik me raar voelde. Later een test gaan doen en zelf meteen naar beneden gegaan en de test op de badkamer laten liggen, hij is na een minuut of tien gaan kijken. Dus het resultaat van de test wist hij eerder dan ik.
Ik was 9DPO en deed een ovulatie test omdat ik dacht dat mn eisprong nog steeds niet geweest was. Maar deze sloeg ineens zo donker uit en heb ik met middag plasje een zwangerschaps test gedaan en die was licht positief..heb eerst mn beste vriendin gebeld omdat ik met haar aan het appen was..en erna heb ik de test geappt naar mn man. Ik kon niet wachten tot s'avonds zo blij was ik.
De eerste test heb ik alleen gedaan, mijn vriend was al aan het werk. Dus toen hij thuis kwam had ik hem een cadeautje gegeven met een leuk rompertje en een klein boekje met de liefste papa.
Ik heb mijn vriend een boek gegeven 'papa en ik' over een klein pandabeertje met zijn vader. En daarin heb ik geschreven: " Lieve papa, ga alvast maar hard oefenen, want over 38 weekjes kom ik naar je luisteren". Tranen met tuiten bij vriendlief
ik was al 1,5 jaar met de pil gestopt, en had al een anderhalve week giga zere borsten. maar vanwege moeilijk op gang komende cyclus na lang pilgebruik was er nooit een kwartje gevallen dat ik miss zwanger kon zijn. We wilden het graag en wisten ergens natuurlijk wel dat het zomaar kon gebeuren, maar ik verwachtte het eigenlijk nog helemaal niet. Tot ik op een ochtend wakker werd en weer verging van de pijn in mn borsten. Ik liep naar beneden, waar mijn vriend aan de koffie zat, en zei: 'eh.. schat... zat eens te denken, en misschien moet ik anders eens een testje doen.' waarop hij lachend zei dat hem dat ook al een paar keer door het hoofd geschoten was (en niks zeggen he, mannen!) Hij is naar zn werk gegaan, ik heb 's middags een test gehaald en heb deze gedaan toen hij onderweg naar huis was. Toen hij binnenkwam, kwam ik net de trap af met het resultaat en hij zag het gelijk aan me hahaha. <3
Wij waren bezig met kindjes maken, en toen ik 2 dagen overtijd was zei mijn man meteen "Ja ja je bent zwanger!!!! Ik ga een test voor je halen!!!!" Waarop ik zei dat het veel te vroeg was en mijn ongesteldheid was zó onregelmatig dat ik nooit kon weten wanneer ik "echt" overtijd was.. soms zat er 2 weken tussen, soms 3 en soms 5.. geen touw aan vast te knopen (was nieuw gestopt met de pil) Ik heb het een week kunnen uitstellen waarop mijn man weer heel enthousiast zei, ik ga een test voor je halen. Dus uiteindelijk zei ik ja is goed, maar doe er maar 2! Nou omdat we er 2 hadden konden we die avond niet meer wachten en heb ik een test gedaan, normaal moet je het smorhens doen vanwege meer hormonen maar ik dacht; lets give it a try. En jahoor?! De test was knal positief! Ik lopend naar de woonkamer waar mijn man zat te wachten op nieuws en ik zei; ik weet het niet zeker maar volgensmij zie ik een dikke vette streep?! (1e keer dat ik een test deed dus wist niet wat ik kon verwachten) Daarna moest hij huilen, en was super vrolijk tegelijkertijd! Hij knuffelde me super hard en heeft een uur lang gehuild. De volgende ochtend nog een test gedaan en die was weer positief
M'n man was op z'n werk, ik had een test gedaan en zag tot mn grote verbazing een tuurstreep. Heb hem een berichtje gestuurd via Lync (chatprogramma van skype voor bedrijven) dat ik iets dacht te zien (en daarna hebben we even gebeld) en de volgende tests hebben we samen gedaan.
Wij waren totaaaal niet bezig met kinderen dus heb ik smorgens een test gekocht, gedaan en jawel positief. Vervolgens heb ik mijn moeder gebeld met de vraag of ik langs mocht komen (was aan het werk) daar vertelde ik uit het niets dat ik een test had gedaan en dat hij positief was en vroeg haar wat ik nu moest doen en wat het betekende (wist ik natuurlijk wel maar gewoon omdat ik van slag was!). Toen vroeg ze wat *man* er van vond..... Owjaa! Helemaal vergeten😅. Dus een foto van de test gemaakt en door gestuurd🙈.
"Ik ben zwanger" "Nee" "Ja echt, serieus" Zo ging het ongeveer De testen had ik op mn werk al weggegooid dus kon t niet laten zien. Vl kwam de dag erna wel thuis met een test, net alsof ik t voor de grap zou zeggen
Manlief stond erop erop dat ik een test deed omdat ik al 2 dagen overtijd was en die was positief, hij liep met die test te wapperen, ik zeg 'het is geen polaroid foto' Na 3 minuten al een streepje en nu is ons mannetje alweer 2,5 maand oud.
De planning was dat we samen zouden testen. Ware het niet dat ik een giga bloeding heb gehad en een negatieve test in het ziekenhuis. Dag later toch getest, in mijn eentje, en die was positief. De twee anderen die ik er meteen achteraan deed ook. Dus meteen naar de winkel gegaan en een mutsje gekocht. Positieve test erbij en ingepakt. Het kadootje lag onder de kerstboom
Ik had al omdat we al lange tijd aan het proberen waren, een tijdje eerder een tshirt gekocht waar 'ik word papa' op staat. Toen hij thuis kwam heb ik hem dit gegeven. Hij was zo blij, geweldig! Vond het wel moeilijk om de hele dag te moeten wachten dit te geven en hem niet gewoon te bellen, maar vond het zo leuk om het zo te doen!!