"Vreemde" hobby's

Discussie in 'De lounge' gestart door Nora1983, 23 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Leukkk dat Lindy Hop!!! Ik wil ooookkk!!!

2. IngiePingie

IngiePingie Niet meer actief

Hier nog zo 1.. En dan het liefst de "duistere" elfjes..
    Laatst was mn oma eindelijk op visite in mn huisje en zag ze dus eindelijk mn vitrine kast, krijg ik de vraag; "hoe kiom je er op om dat te sparen?!"
    Hahaha..
    Dus ik heel droog; "hoe komt u er op om uw wc vol met hondenplaatjes te hangen?!"
    Hahaha..

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

nee dat niet maar ik vind net wat jij zegt het hele sfeertje geweldig en de kledingstijl ook :D

4. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Serieus?? Kei leuk zeg,ik wil ook een keer op een tractor rijden!

5. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik rij een Harley Davidson sportster 883 de luxe! Brede tank en breed stuur,een super ruige motor!
    Voor veel mensen is dit best "raar" omdat het onverantwoord zou zijn dat je als moeder op een motor stapt,dus noem het een rare hobby!

6. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik heb volgens mij geen 'vreemde' hobby's. Tja... Ik ben 25 en ik ga los op de naaimachine... Maar dat valt volgens mij wel mee toch? :D

Ik heb trouwens net gegoogled op dat Lindy hop, want het zei me niet zoveel, maar ik ben patsboem verkocht!!! Wat een geweldige dansstijl!! Nu wil ik ook :D

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    wow die lindy hop is echt super om te zien.
    Raak wel buiten adem als ik die winnaars zie hossen hahahaha.

Ik ben gek op tamme kromsnavels.
    Heb nu een pyrrhura parkiet en ooit wil ik er een tweede papegaaitje bij.

Verder zou ik eens iets meer tijd in mijn naaimachine lessen moeten steken maar in de avond niet altijd zin.

8. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Nou euh... Dit dus!

Ik spaar smurfen. En zo raar vind ik dat niet hoor... ;)

Ik spaar alleen de plastic poppetjes, en die staan lekker in 2 grote vitrinekasten (totaal 570 smurfjes). Niks raars aan vind ik, ze zijn zo lekker vrolijk allemaal!

De meeste mensen in mijn omgeving weten het en vinden het alleen maar leuk. Maar er zijn ook mensen die het maar raar vinden en die denken dat ik met die dingen speel... :(
    Tsja... Ik laat ze maar denken!

9. hardloper

hardloper Niet meer actief

ik spaar kerststallen en kerstgroepen (ben niet gelovig verder) wil wel aparte;) heb er ongeveer 30 en met kerst zet ik ze neer. daarna berg ik ze weer op, dus het gaat niet echt vervelen.
    en ik vind het leuk om alles te weten en dus ook om te leren:)

vroeger spaarde in patatvorkjes, maar toen kreeg ik kinderen en ben er mee gestop. sloeg echt nergens op hoor, vond het gewoon leuk;)

10. mirmir

mirmir Actief lid

26 jan 2012
    129
    0
    16
    NULL
    NULL

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Ik spaar glazen :p mijn man word er helemaal kriegel van als ik alleen al de Ikea inloop en we langs de glazen lopen(of xenos) Dan wilt ie zsm door rennen haha. Maar de leukste glazen vind ik toch die de Mac zo nu en dan heeft. Heb helaas niet alle series compleet want mn man weigerd om naar mac te gaan als er weer een actie is. Onze kast puilt uit en heb er nog genoeg in andere kasten staan :p Spaar trouwens niet zomaar alle glazen dat ik tegen kom, eigenlijk alleen dus de coca cola glazen en hele grote glazen :D

12. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.207
    1.264
    113
    Centrum België
    Ben een paar jaar geleden begonnen aan een cursus paramotor, samen met m'n vriend.
    Ben niet verder gekomen dan wat "huppelen" in de wei - het is een pak zwaarder dan het lijkt en je hebt toch wel wat lef nodig en ik ben nogal een schrikschijterd in sommige dingen...
    M'n vriend heeft wel al gevlogen. Laatste jaar minder sinds de kindjes, maar vanaf deze zomer wil hij het opnieuw opnemen...

13. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Wat leuk, dat hoor je idd niet vaak! :DMijn vader heeft een jaar of 30 konijnen gehouden (en gefokt), zwarte en bruine tans waren dat, hele mooie middelgrote konijntjes. Wat heb ik er veel nestjes voorbij zien komen zeg! En zelf ook gehad trouwens, als er een te kleine in het nestje zat of er was een ziekig jonkie dan wilde ik 'm om 'm te verzorgen. Zo leuk! Mijn vader ging er ook heel vaak mee naar grote shows, in Nederland en ook wel eens in Duitsland. Heeft er nogal wat prijzen mee gewonnen ook. Hij had er op 't hoogtepunt denk ik wel 80! ;)
    Wel wrang was dat na z'n overlijden wij als gezin alle konijnen hebben moeten verkopen omdat wij (m'n zus & gezin en ik en m'n ex) geen tijd/ruimte hadden om ze te verzorgen en m'n moeder het ook niet alleen kon. Dan moet je zo'n fantastisch opgebouwde hobby ineens afbreken. Maar ja, kon niet anders.

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik fok rascavia's, en breng ze ook uit op shows. Verder vang ik oude cavia's op van fokkers.
    De meeste mensen kijken hun ogen uit, tja, misschien is 60 cavia's ook wel een beetje vreemd... Maar ik en er gek mee :)

15. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ja echt, een oldtimer, ga ook naar oldtimershows..... en rijdt ook nog op een ander soort agrarisch voertuig, ook hobby.

je zit een eind uit de buurt, anders kon je komen rijden:D

enneh....ik vind harleys ook helemaal te gek, mag alleen geen motorrijbewijs halen, vandaar die andere voertuigen (manlief zegt dat 4 wielen veiliger zijn:cool:)

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    tractor, o dat lijkt me ook zo leuk he! :D gewoon om keer erop te zitten haha

lindy hop: WAUW leukkkk!!! :D ik wil al zó lang op dansen met mn man maar die vind t helemaal niks. net een plank op de dansvloer :p maar dit ga ik m ff laten zien vanavond LEUK!

17. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    :D

--

Vroeger spaarde ik overigens lege Pringles-bussen. Zodra ik een speciale editie tegenkwam, MOEST ik daar al m'n zakgeld aan uitgeven om weer een exemplaar aan mijn collectie te kunnen toevoegen. Ik vond (en nog steeds) ze niet eens lekker.. :D

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik heb altijd tamagotchi's gespaard :D Denk omdat ik ze als kind niet kreeg... Heb nu 37 verschillende ;)

ook heb ik een vogelspin en ben ik gek op bonsai boompjes :D

19. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik spaar muizenmuziekdoosjes
    en verder spaar ik tarot en orakelkaarten
    en edelstenen

20. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    haha idd ook ik borduur heel erg graag helaas niet heel veel tijd ervoor. ben op mijn 14de begonnen en doe het nog met heel veel plezier

Deel Deze Pagina