Geweldig al die hobbies! En wat leuk dat meer mensen Lindy Hop ontdekt hebben Er zijn niet veel dansscholen waar je het kan leren,ik dans zelf bij Swing in Utrecht.In Amsterdam heb je Swingstreet maar er zijn wel wachtlijsten.
Mijn hobby ben ik nog niet tegen gekomen, naja bijna dan haha. Ik spaar namelijk drakebeeldjes. (heb alleen nog maar elfjes voorbij zien komen en smurfen) Heb helaas geen plek voor een vitrinekast dus momenteel staan ze op zolder opgeslagen. Toch maar eens m'n man lief aankijken of we een plekje kunnen maken . Heb ze van erg klein tot vrij groot. Geen idee hoeveel ik er heb trouwens, moet ze uitstallen om dit te weten te komen. Oh ja en motoren! Ben er helemaal weg van. Zodra ik wat meer centjes heb ga ik toch echt m'n rijbewijs halen haha.
borduren en ik wil dolgraag in onze nieuwe woonplaats een cursus naaien gaan doen. en ik verzamel volgens mijn man plastic tasjes. Altijd handig!
cool!!! Heeft m'n vader ook. Alleen heeft hij er 16.... Hij doet er ook wedstrijden ploegen mee... Hij is nu Nederlands kampioen. In oktober gaat hij naar de Europees kampioenschappen in België (ik is trots op m'n papa....) Ik heb redelijk normale hobby's. Ik borduur, naai (met een naaimachine wel te verstaan...) en ik ben muzikant. Speel hoorn bij een Harmonie. Mijn aparte hobby is m'n brommer. Ik heb een puch uit 1974, volledig custom: Bekijk bijlage 240251 Heb een bijpassende roze helm. Geweldig om al die blikken van voorbijgangers te zien als je hier op rond toert!!!
Yup weet er alles van! Maar denk ook eens aan kringloop winkels. Klinkt misschien gek maar daar wil stiekem nog wel eens ineens wat staan of liggen. Laatst heeft Miky er een spelletje vandaan die hij nog zocht voor 2,50!
Als mede webdesigner valt het me dan wel op dat je voor je blog het standaard wordpress thema gebruikt
Dat heb je goed gegokt. Heb het servies inmiddels compleet. Veel gekocht, maar nog meer gekregen van country wishes, bijenkorf en bij een servieszaak in Hengelo..
weet niet maar ik vind dit maar creepy... eigenlijk heb ik geen rare hobby...ojah ik hou van neuspeuteren haha wel stiekem hoor
Ik brei ook, onder andere sokken, en inderdaad, ik word soms aangekeken alsof ik koekkoek ben.. Verder spaar ik tarot-kaarten en hebben we een -bijna- 29-jaar oude oldtimer voor de deur staan (een renault 4 GTL). Ook maak ik elfjes van kinderen, in photoshop.
tja rare hobbys, ik vind ze vrij normaal. heb sinds kort een nieuw auarium, 1 meter lang, daar ben ik vaak druk mee bezig, + garnalen kweken (vuurgarnalen) en bezig zijn met mijn oltimers, heb 2 motoren, alleen helaas door ziekte kan ik er zelf niet meer aan sleutelen, dus doet mijn man dat, maar ik heb de regie nog steeds hihi bezig zijn met mijn beestenboel, cavias en nijnen. oja mijn allergrootste hobby mijn dochter bezig houden hahaha
Ik sleutelde aan auto's En dat was mijn hobby. Heb een oude honda opgeknapt en er een race monster van gemaakt haha.
hehe wat een leuke hobby's komen er voorbij zeg! Ik heb echt alleen normale hobby's: winkelen, bruin geld sparen (had beter kunnen beginnen met 100 euro briefjes die ik hierboven zag) En iets crea bea (dingetjes knippen uit tijdschriften, folders, reclame, verzamelen van lintjes, knopen, versierseltjes en daar maak ik leuke dingen van).
Ik spaar haarclipjes die meisjes op straat ofzo zijn verloren. Heb er nog niet zoveel, ben er net mee begonnen en zo vaak vind ik ze niet Verder verzamel ik Disney snowglobes en ouwe wijven koffiekopjes met schotel, met van die goude randjes. En ik haak. Het wordt steeds hipper maar vele vinden het toch nog iets voor oma's Mijn zoon van bijna twee heeft ook een hobby. Hij is helemaal geobsedeerd door olifanten, hij noemt ze Owaja. Op de rommelmarkt, afgelopen zondag, vond hij zelf een olifantenbeeld en ja die moest ik gelijk kopen natuurlijk En elke dag wilt hij olifanten kijken op youtue
Auto's pimpen en verkopen haha dat was mijn hobby. Soort van wheelerdealer Nu rustig aan geen auto kerkhof meer rondom het huis .. Straks als de kleine er is verzin ik wel weer wat anders
Manden maken en zeep maken op het moment. Ik leer wel graag nieuwe dingen bij dus misschien binnenkort weer andere hobbies. Zo heb ik bijvoorbeeld een bijenkorf klaarstaan, maar nog geen bijen. Dat wordt mijn volgende uitdaging denk ik...
als ik dit allemaal zo lees moet ik nodig ook een hobby hebben! wat een leuke dingen doen jullie zeg!
Haha dat zat ik me net te bedenken.. al heb ik stomweg ook geen tijd voor een hobby. s avonds plof ik op de bank en heb dan ook nergens meer zin in.. Morgen begin ik met het graveren van een spiegel.. mijn man heeft het maanden geleden al eens gedaan maar vind het niet zo interessant dus nu doe ik een poging haha