"Vreemde" hobby's

Discussion in 'De lounge' started by Nora1983, Apr 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chaea

Chaea Niet meer actief

Ik ook! En sierzwaarden/dolken :D oh en drakenbeeldjes XD

2. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

Apr 3, 2012
    1,379
    0
    0
    Hier een opvang voor zieke of gedumpte hamsters/konijnen/cavia's :)

Verder vind ik het heerlijk om te haken, mijn zoontje heeft al een hele knuffel collectie gekregen. Haak met zpagetti of gewoon katoen/wol!

3. Islah

Islah Niet meer actief

Ik spaarde vroeger collectibles van de McDonald's, dus die speeltjes die je bij een HappyMeal kon krijgen (maar waren ook los te koop hoor, dus niet dat ik steeds een HappyMeal kocht; at sowieso geen vlees toen dus dan moest ik toch de helft weggooien). Dat vonden veel mensen ook raar/apart. Ben er nu al wel jaren mee gestopt. Ik denk dat ik er een stuk of 500 van had... Had er ook speciale vitrinekasten voor. XD

4. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hey, wat leuk, nog een knaagdieren/konijnen liefhebber!! Goed bezig hoor, die beestjes opvangen! doe je het prive of heb je een grote opvang?
    Als ik een geldboom in de tuin had staan(en een man die er geen probleem van maakte :p) was ik vorig jaar al een opvang begonnen!:D Heb het overigens in het heel klein gedaan; dieren overgenomen van bekenden die er niet meer voor konden zorgen maar wel een goede plek zochten. Zo loopt ons (huis)konijn hier rond en een haan ;) Geweldig om die dieren een fijn thuis te bieden!

Knuffel voor al die zielige beestjes! Hoop dat ze snel een nieuwe baas vinden!

Share This Page