Daar gaan we weer, gaap. Hier bestaat al een ander topic over: http://www.zwangerschapspagina.nl/babynamen/362759-welke-naam-vind-jij-gek-lelijk-bizar-voor-woorden.html
Dus? Lees het dan niet ! Dop en hok zijn toch wel de vreemdste namen die ik gehoord heb. Puck vind ik overigens ook vreselijk.
Volgens mij mag ik zelf uitmaken wat ik wel of niet lees En dubbele topics zijn overigens niet toegestaan...
schrijf je dit ook in alle dubbele test, nub, fruitvliegjes, ongi, zal ik testen, mijn schoonmoeder, mijn schoonouders, ben ik zwanger enz enz topics...dan zul je het wel druk hebben omdat allemaal uit te pluizen... ontopic: Ik heb 2 ooms met gekke namen de ene heet Eppo en de ander Goof.... Ook vind ik angela Schrijf der kinderen hele geken namen hebben: Mensje, zusje ??
Zo werd ik een keer gebeld door mijn tante, helemaal door het dolle heen want ze was oma geworden van een kleindochter. Ik vraag aan haar; hoe heet de kleine?? Techno!!! Ik zat al samen met mijn vriend wat te grappen over eventuele broertjes/zusjes en hoe die zouden gaan heten... House, hip-hop etc. Toen ik later die dag mijn nicht aan de telefoon had bleek dat het kleine meisje (gelukkig) Tess Noa heet... Mijn tante had in al haar emoties/enthousiastme de naam niet goed verstaan... Blijf het een leuk verhaal vinden !!