Dat ei komt alleen maar uit die kip als ze ermee naar de dokter gaat en aangezien ze dat zonde van haar geld vindt kan je misschien maar beter een slotje op deze tread gooien!
Ik zou even tot morgen wachten, misschien gebeurd het alsnog vanzelf. Gebeurd dit niet zou ik je toch aanraden om even langs de dierenarts te gaan en het eruit te laten masseren.
Sorry Elmo, maar ook ik moet het kwijt. En het is logisch dat je zulke reacties uitlokt met zo'n uitspraken. Daarbij, wij kunnen de kip niet helpen, zij ook niet maar de dierenarts wel. Iemand die geen geld voor een dierenarts wil uitgeven, en zegt dat een nieuwe kip goedkoper is.... Die mensen moet ik niet op straat tegenkomen. Wat doe je dan maar met de kip? Weggooien en morgen een nieuwe halen? Ga naar de dierenarts met dat arme beest, moeten ze jou eens laten lopen als je een drol of iets dergelijks vast heb zitten.
Helaas! Ik ga er ook niet meer op zitten wachten! Ik wil er toch even een reactie uithalen (zonder de andere 'goeie' reacties over het hoofd te zien hoor). Josien ik wil je bedanken voor de moeite die je hebt genomen en de manier waarop je jouw mening hebt gegeven op het onderwerp. Grote klasse! Pluk, dit topic is eerder gesloten dan jij weer online bent en wanneer je nog wilt reageren stuur mij dan even een pb.