vreemde klachten

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door rieca, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rieca

rieca Nieuw lid

9 jun 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames ik ben nieuw hier en zit met een naar probleem.

Vorig jaar juni mijn mirena spiraal laten verwijderen, daarna was mijn menstruatie ernstig in de war. Na verloop van tijd herstelde zich dat enigzins. Kon wel eens een week schelen maar toch vrij regelmatig weer.
    Ben een oudere moeder van 40 jaar.
    Mijn man en ik hadden gehoopt vorig jaar het nog zou lukken nog een kindje te krijgen. Het lukte niet . Nu ben ik 20 april normaal ongesteld geweest 5 dagen eerder dan ervoor. De volgende maand 21 e veel wit slijm met een sliertje bloed en daarna elke dag een beetje bloedverlies alleen bij het plassen en afvegen . Niets in mijn slipje . dit duurde 3 weken. Even voordat ik mijn menstruatie moest krijgen was het gestopt en twee dagen er na (menstruatie tijd) verloor ik twee dagen iets meer bloed ( ongeveer 1 inlegkruisje vol op een dag ) altijd was het bruinig bloed nooit helder rood.
    Nu heb ik vandaag een test gedaan omdat mijn buik groeit, maar ik eet tegenwoordig ook veel dus is niet gek misschien . Een dipstick test van sensi . Van de zenuwen denk ik verkeerd uitgevoerd te diep in de urine gehouden.Geeft 1 duidelijk streep c maar het streepje t is heel vaag te zien. Alleen aan de zijkanten opgekleurd in de midden van het streepje niet, een ondoorbroken streepje dus.

Ik heb werkelijk geen idee meer wat ik nu moet denken , ik hoop dat u misschien iets kunt zeggen hier over .

Bij voorbaat dank,

groetjes

rieca

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ik ken die test niet.
    als je twijfelt omdat je hem verkeerd hebt uitgevoerd zou ik een nieuw test kopen en doen en die goed uitvoeren en binnen de tijd aflezen. Succes!

Mirjam

Deel Deze Pagina